עורך דין תאונות דרכים

להערכת הסיכוי ושווי התביעה ולקביעת פגישה ללא עלות

תאונת דרכים מהי?

אירוע תאונת דרכים יכולה להתרחש לכל אחד מאיתנו בכל רגע בו אנו עושים שימוש בדרך. אין הכרח כי אירוע “תאונת דרכים” כמשמעות מונח זה בחוק, יגרם במובן הקלאסי דווקא, כלומר פגיעת רכב ברכב או אדם ברכב. תאונת דרכים מתרחשת בכל פעם שאדם נפגע מרכב אם כנוסע, אם כנהג ואם כהולך רגל.  יחד עם זאת החוק מרחיב את המונח “תאונת דרכים” למצבים שונים מעבר למובן הקלאסי. כך למשל, אדם שבאמצע דרכו נגרם לו תקר בגלגל (פנצ’ר) ובזמן החלפת הגלגל נגרם לו נזק גוף יחשב כנפגע תאונת דרכים. במצב קיצוני אחר, אדם שעלה לטרמפ וסבר כי יש כוונה לחוטפו וכדי להינצל קפץ מהרכב בעת הנסיעה, יוכר כנפגע תאונת דרכים

תאונת עבודה בשילוב תאונת דרכים:

תאונת עבודה יכולה להתרחש במספר מצבים משפטיים: הראשון, תאונת דרכים שארעה לאדם בעבודתו או בדרכו אליה או ממנה לביתו. מצב זה מקיים כנדרש הן את ההגדרה של “תאונת דרכים” והן את ההגדרה של “תאונת עבודה” ועל כן זכאי הנפגע בגופו לתבוע הן את המוסד לביטוח לאומי והן את ביטוח החובה של הרכב. השני, תאונת דרכים שארעה לאדם בשעות הפנאי, במצב זה רשאי הנפגע לתבוע את חברת הביטוח שביטחה את הרכב בביטוח חובה. הנפגע רשאי להגיש לבית המשפט בקשה למנות מומחה רפואי לשם הערכת נזקו ולדרוש ששכר המומחה ישולם על ידי חברת הביטוח.
כפי שצוין, אדם שניזוק בתאונת דרכים במהלך העבודה רשאי לתבוע הן את המוסד לביטוח לאומי והן את חברת הביטוח שביטחה את הרכב בו עשה שימוש. במצב זה נדרשת מיומנות ע”מ שלא להיכנס למלכוד הקיים בחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. לכן, אנו לא ממליצים למהר ולפנות לוועדה הרפואית במוסד לביטוח לאומי, יש לעניין השלכות של ממש ביחס לסך הפיצוי הכולל שיגיע בסופו של דבר.
ראוי לציין, נפגע עבודה שהגיש תביעה כנגד חברת הביטוח יהיה מוכרח להגיש תביעה כנגד המוסד לביטוח לאומי. אין חובה חוקית לעשות כן, ואולם נפגע שתבע את חברת הביטוח ולא הגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי, יבוצע לגביו “ניכוי רעיוני” של התגמול שיכול היה לקבל מהמוסד לביטוח לאומי. לכן קיים הכרח להגיש תביעה לשני הגופים הנ”ל, הגרעין הקשה טמון בעיתוי הגשת התביעות בצורה מושכלת כדי למקסם את הפיצוי שצפוי להשתלם בסה”כ.

רכיבי התביעה:

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הוא המסגרת החוקית הקובעת את הזכויות עבור כל נפגע שנגרם לו נזק גוף כתוצאה מתאונת דרכים.

התנאים הבסיסיים להכרה:

תביעת נפגע תאונת דרכים מורכבת ממספר ראשי נזק, כאשר הגורם העיקרי המשפיע על כלל ראשי הנזק הוא מידת נזק הגוף נזק שנגרם. מידה זו מודדים באמצעות מומחים ברפואה שתפקידם לבדוק את הנפגע ולהעריך את אחוזי הנכות המשקפים את נכותו. שיעור הנכות מוחל על ראשי הנזק שהינם כאב וסבל, עזרת הזולת, הפסדי השתכרות בעבר, הפסדי השתכרות בעתיד, הוצאות שיקום, הוצאות רפואיות, הוצאות ניידות, פיצוי בעבור עלות התאמת דיור במקרה ומדובר בנכות קשה, פיצוי בעבור רכישת התקנים לנכים ו/או אביזרים המסייעים בשגרת החיים לאחר התאונה, עליות טיפולים פסיכולוגיים בעבר ובעתיד, התאמת רכב נכה ואף עלות מטפל צמוד.
עורך דין תאונות דרכים
עורך דין תאונות דרכים

משרדנו מומחה לכל דיני הנזיקין

עורך דין תאונות דרכים

תאונות עבודה

משרדינו מתמחה בתביעות פיצויים עקב תאונות עבודה ומחלות מקצוע. למשרדנו מומחיות וניסיון רב שנים לצד הצלחות רבות בתביעות פיצויים תוך מקסום הפיצוי המגיע לנפגע עקב תאונות עבודה, מחלות מקצוע ופגיעות לאורך זמן במהלך העבודה.

עורך דין תאונות דרכים

תאונות דרכים

משרדינו מתמחה בייצוג נפגי תאונות דרכים ותאונות עבודה שארעו בזמן שימוש ברכב.  למשרדנו מומחיות וניסיון רב שנים לצד הצלחות רבות בתביעות פיצויים תוך מקסום הפיצוי המגיע לנפגע/ת תאונת דרכים עקב הפסדי השתכרות, כאב וסבל, הוצאות רפואיות, סיוע במשק בית ועוד ..

עורך דין תאונות דרכים

ביטוח לאומי

משרדינו בעל מומחיות וניסיון רב שנים בטיפול וייצוג נפגעי גוף בפני הוועדות הרפואיות השונות, וכן בפני בית הדין לעבודה. זאת לצד הצלחות מרובות בטיפול וייצוג תאונות ותחלואות תוך ליווי אישי וצמוד מראשיתו של ההליך ועד קבלת התגמול המגיע עקב הפגיעה או  התחלואה.

עורך דין תאונות דרכים

רשלנות רפואית

משרדינו בעל מומחיות וניסיון רב שנים בטיפול וייצוג אירועי רשלנות רפואית שהביאו לנזקים בתחום השיניים, הכירורגיה ובתחומים נוספים. בדרך כלל נמצאים אירועי הרשלנות הרפואית סביב הגורם האנושי. כלומר פעולת “הרופא הסביר” בכל הנוגע לתוצאה של אבחנה שגויה, איחור באבחון, אי מסירת מידע מספיק טרם ניתוח או פעולה רפואית אחרת שמחייבת את הסכמתו המלאה והחופשית של הפציינט. ליווי אישי לאורך כל ההליך עד קבלת הפיצוי המלא.

עורך דין תאונות דרכים

אובדן כושר עבודה

משרדינו בעל מומחיות וניסיון רב שנים בטיפול ומימוש תביעות ביטוח הנוגעות לאובדן כושר עבודה (בדרך כלל כיסוי שהינו חלק מביטוח המנהלים שבו מחזיקים רוב העובדים והוא גם יופיע בביטוחי הקולקטיב במקומות עבודה גדולים), פנסיית נכות, פיצויים עקב גילוי מחלות קשות, פיצויים עקב נכות לצד מימוש ביטוח תאונות אישיות ועוד.משרדנו מחזיק בהצלחות רבות בתביעות מסוג זה תוך ליווי צמוד ללקוח ויחס אישי מלא עד קבלת מלוא הפיצוי ומימוש כל רכיבי הכיסוי הביטוחי.

עורך דין תאונות דרכים

פגיעות תלמידים במערכת החינוך

משרדינו בעל מומחיות וניסיון רב שנים בטיפול וייצוג תלמידים שנפגעו במערכת החינוך; בהם ילדי בתי הספר וילדי הגנים.  וזאת לצד הצלחות על פני שנות ניסיון רבות בתביעות ביטוח תלמידים – כיסוי לו זכאי כל תלמיד  בכל שעות היממה וכן תביעות נזיקין עקב פגיעה  שארעו במוסד חינוכי.

עורך דין תאונות דרכים

17 שנות מצוינות

עורך דין תאונות דרכים

פיצויים מהירים

עורך דין תאונות דרכים

ליווי מלא

מה הלקוחות שלנו מספרים עלינו

לעוד ביקורות והמלצות כנסו לגוגל  ביקורות

אדל אדלר

תביעת תאונת עבודה

עברתי תאונת דרכים קלה בדרך לעבודה כאשר אני האשמה בנסיבות התאונה, כתוצאה מהפגיעה ברכב מלפני החלו לי כאבים בגב התחתון, הגעתי לעורך דין אלדד ובמסגרת התביעה מונה לי מומחה מטעם בית משפט אשר קבע לי 0% נכות צמיתה, לאחר עדויות ותצהירים והשקעה אין סופית של אלדד קבע לי בית המשפט פיצוי בגובה 150,000 ש"ח. מודה לאלדד על שירות מקצועי ואמין ובטוחה שלולא אלדד הפיצוי לא היה קרוב ולו במעט.

חנן טל

תביעת תאונות עבודה

מכתב הוקרה והערכה לעו"ד אלדד אוחיון אלדד היקר מעטים הם המקרים במהלך החיים בהם אנחנו פוגשים את האדם הנכון במקום הנכון בעיתוי ובזמן הכי נכונים עבורנו כזה אלדד היית אתה עבורי מקצוען בכל רמ"ח אבריך בקיא ומכיר את הנושא ויודע להפיק מכל מצב את המיטב. יצירתי חושב מחוץ לקופסה מכוון למטרה ולתוצאה ומגיע אליה באופן המיטבי . אין ספק שאתה נכס לכל אדם הזקוק לשירותך ועל כך מודה לך מקרב לב. מעריך וממליץ בחום עליך כאדם אנושי ומסור והן כעו"ד מצוין .

צור קשר

נייד: 052-8778505

טלפון משרד:03-6180020

שעות הפעילות

ימים א-ה’ 09:00-17:00

יום ו’ 09:00-12:00

המיקום שלנו

רח’ בר כוכבא 16, בני ברק
מגדל “בית נעה” קומה 6

השאירו פרטים לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?