איזה עורך דין תצטרכו במקרים של רשלנות ?

איזה עורך דין תצטרכו במקרים של רשלנות ?

לצערנו, מקרים של רשלנות רפואית של אנשי מקצוע מוסדות וארגונים – לא חסרים, בעוד שרשלנות מוגדרת כסיטואציה בה לא פעל אדם מיומן בתשומת הלב הדרושה, ולכן גרם נזק לאדם, לבעל חיים או לסביבה. כיום, נושא של רשלנות רפואית הפך למוכר בשל לא מעט מקרים שמתרחשים בארץ ובעולם: החל מרשלנות רפואית, תאונות עבודה שנגרמו עקב הנחיות לא נכונות, נזקי גוף שנגרמו בשל התרשלות של נהגים או של אנשי מקצוע, ושאר מקרים שהותירו נזק לבני אדם או לסביבה.

במקרים כאלה רצוי לבחור עורך דין שעוסק בדיני נזיקין. ובכול זאת, ישנם מקרים בהם תזדקקו לסיוע של עורך דין פלילי – זאת בעיקר במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים של פגע וברח/ במקרים של נזקים שנגרמו במכוון ובמקרים שנמצא כי אתם נפגעי עבירה.

אבל כיצד יסייע לכם עורך דין שעוסק דיני נזיקין, במקרים של רשלנות רפואית?

בתחילה ולפני שנמנה את השירות שיכול איש מקצוע זה לאפשר לכם, חשוב לדעת כי דיני נזיקין עוסקים בכול מקרה שהוביל לנזק נפשי, נזק פיזי ורגשי בקרב מטופלים או בקרב כול אדם במדינת ישראל. לדוגמא: רשלנות בלידה יכולה להתרחש בשל התעלמות של צוות רפואי מטענות של יולדת – מה שעלול לגרום ללידה מסובכת או לנזק ליילוד. ישנם מקרים של טיפולי שיניים בהרדמה מלאה שהשתבשו והולידו נזק אצל מטופלים, או תאונות עבודה שגרמו לנכות זמנית או קבועה. במקרים כאלה חשוב לבחור משרד עורכי דין שיש בו אנשי מקצוע שעוסקים ברשלנות מכול סוג, כמו בתאונות עבודה, בנזקי גוף וכדומה.

סיוע של עורכי דין מקצועיים ומנוסים – מה הוא נותן לנו?

אם תבחרו לקחת את התביעה על הנזקים שנגרמו לכם או לסביבה שלכם צעד אחד קדימה, ולערב עורך דין רשלנות רפואית – תוכלו לקבל ייעוץ, ליווי וייצוג במידה ותרצו להגיש תביעת רשלנות רפואית. עורך הדין המקצועי יעזור לכם לתבוע גופים, מוסדות או ארגונים ובתי חולים, וייצג אתכם במקרים של תאונות עבודה, נכות צהלית, תאונות דרכים, רשלנות רפואית וכדומה. עורך דין כזה יסייע לאסוך ראיות, מסמכים ואת כל ההוכחות כי תביעתכם צודקת ובכך יעזור לכם לקבל פיצוי שיסייע לכם לשקם את חייכם לאחר הרשלנות.

אז כמה זה עולה לנו?

חשוב לדעת כי לגבי עלות של עורך דין, מדובר בדבר משתנה, בעיקר בנושאים של תביעת רשלנות רפואית. ישנם עורכי דין שיציעו שירות עם תשלום של אחוזים מסך הסכום שיקבע לכם על ידי בית המשפט, וישנם כאלה שיעבדו על עמלה או שכר שעתי. בחרו את עורך הדין הטוב ביותר שיציע לכם הצעה שמתאימה למצבכם הכלכלי – ותוכלו לקדם את התביעה הלאה במקצועיות עד לקבלת פיצויים.

מומחה איזה עורך דין תצטרכו במקרים של רשלנות ?

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?