זקוקים לעורך דין נזיקין?

זקוקים לעורך דין נזיקין?

אם אתם זקוקים לעורך דין נזיקין כדאי שתדעו דבר אחד – עורך דין בתחום זה מטפל בכל תחומי הנזיקין לרבות תאונות עבודה, תאונות דרכים, רשלנות רפואית, תביעות למוסד לביטוח לאומי, תביעות של נכי צה”ל, תביעות מול חברות הביטוח ועוד. למעשה, עו”ד נזיקין מטפל הן בתביעות בגין נזקי גוף והן בתביעות בגין נזקי רכוש, כך שמדובר בסוגיה משפטית מורכבת שמצריכה מקצועיות מיוחדת.

עורך דין נזיקין – כדי שלא תתמודדו לבד

למעשה, פנייה לעורך דין נזיקין מבטיחה שלא תתמודדו לבד עם הבעיות המקצועיות השונות כתוצאה מפגיעתכם, הן בתחום הגוף והן בתחום הרכוש. מכיוון שמדובר כאמור בתחום משפטי מורכב עליכם לפתור בעיות אלו באופן הכי מקצועי שיש, כלומר לפנות לעורך דין שמתמחה בכך כדי למצות את הזכויות שמגיעות לכם ע”פ חוק. ובמילים אחרות – לקבל את מה שמגיע לכם בזכות ולא בחסד.

עם זאת, מכיוון שתביעות נזיקין הן התביעות הנפוצות ביותר בימינו יש לפנות לטוב ביותר ובמילים אחרות – לעורך דין אלדד אוחיון שיש לו ותק, נסיון והבנה מקצועית בתחום הנזיקין על גווניו השונים. עו”ד אוחיון עומד לרשותכם, מספק לכם את ההגנה המשפטית הטובה ביותר מול הגורמים השונים ובעיקר – עושה הכל כדי למקסם את הרווחים שתקבלו בגין פגיעתכם. ובטח תשמחו לדעת שהוא השיג ללקוחותיו סכומי פצויים גבוהים במיוחד בתביעות נזיקין שונות.

איך פונים?

אם אתם מעוניינים לפנות לעו”ד אוחיון בטח תשמחו לדעת שיש לכם כמה אפשרויות :

  • טלפון – לצלצל לטלפון הנייח 03-6180020 או לטלפון הנייד 052-8778505 במקרי חירום
  • פקס – לשלוח פקס למספר 077-4702980
  • רשתות חברתיות – ליצור קשר באמצעות הרשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר או גוגל פלוס
  • אינטרנט – להשאיר הודעה באתר האינטרנט של עו”ד אוחיון

בכל מקרה בטח תשמחו לדעת שפגישה הייעוץ הראשונית הינה ללא התחייבות מצדכם. זו ההזדמנות שלכם להיווכח במקצועיות של עו”ד אוחיון כעורך דין נזיקין ולהבין דבר אחד – למה הוא נחשב לטוב ביותר בתחומו. ועוד לא דיברנו על העובדה שהוא שם דגש על פרטים הקטנים ביותר והמשמעות אחת – אתם נמצאים בידיים הכי טובות שיש. אז למה אתם מחכים?

מומחה זקוקים לעורך דין נזיקין?

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?