חשיבותו של עורך דין תאונת עבודה

חשיבותו של עורך דין תאונת עבודה

אם מוגשת נגד חברה מסוימת תביעה בשל אי עמידה בחוק, למשל חוק סימון המחירים, ברור כי החברה תגיש  כתב הגנה בסיוע עורך דין.

נחיצותו של עורך דין תאונת עבודה פחות מובנת מאליה. אחרי הכל, מי שנפגע בתאונת עבודה איננו נתבע לדין. אם חוויתם פגיעה בזמן העבודה או שאתם סובלים ממחלה הנובעת במישרין מתנאי ההעסקה (למשל, מחלת ריאות כתוצאה מחשיפה לאבק או חומרים רעילים) המידע שלהן חשוב לכם במיוחד.

עורך דין תאונת עבודה מגיש בשמכם תביעה

בניגוד לעורך דין פלילי, המייצג אדם שנאשם בעבירה על החוק, עורך דין תאונת עבודה לא צריך להתגונן בפני נציג הפרקליטות או בפני עורך דין של ההגנה.

מה שכן מבצע עורך דין המתמחה בתאונות עבודה זה הגשת תביעות אובדן כושר עבודה בשמו של הנפגע. חשוב לשנן היטב את העובדה כי גם אם עובד נפגע בזמן עבודתו ואיש לא יטיל בכך ספק, הנפגע לא יוכל לקבל פיצוי בגין הנזק שנגרם לו אם לא יגיש תביעה.

עורך דין הבקיא בכך ידוע כיצד להגיש את התביעות, למי צריך לפנות ומה צריך לעשות במידה ונדרשת הוכחה או הוכחות להתגבשות נזק.

בתאונת עבודה קלה, שמצריכה מנוחה בבית ליומיים שלושה אולי אין משמעות רבה להגשת תביעה אבל כאשר התאונה קשה או שהשלכותיה רציניות, לתביעה משמעות רבה מאוד. נזכיר כי נפגעי עבודה יכולים לסבול מנזק כבד שמצריך אשפוז, טיפולים, לפעמים גם הוצאות רפואיות כבדות. ישנם נפגעי עבודה שנותרו נכים לצמיתות ואשר נבצר מהם לחזור לעבודה לזמן רב ואפילו לצמיתות.

התייעצו עם עו”ד בהקדם

מי שנפגע בתאונת עבודה ראוי לו שיתייעץ עם עורך דין בהקדם האפשרי. בין היתר, זה חשוב כי עורך הדין מנחה את הנפגע לגבי מסמכים עליהם צריך לחתום כחלק מהתביעה ועל ראיות (דוחות רפואיים למשל) שיהיה צריך לשמור להמשך, כאשר תוגש תביעה. עורך דין תאונת עבודה למעשה עשוי להגיש לא רק תביעה אחת אלא גם שתיים ויותר. למשל, הגשת תביעה להכרה בנכות מעבודה מול ביטוח לאומי לצד הגשת תביעה מול חברת הביטוח של המעסיק, בשל טענה להתנהגות רשלנית (במידה והייתה כזאת).

מומחה חשיבותו של עורך דין תאונת עבודה

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?