מעוניינים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון? קבלו את המדריך המלא!

תביעות נגד הצבא איך מתמודדים? מידע על תביעה נגד הצבא, תביעה נגד משרד הביטחון – איך מגישים תביעות נגד משרד הביטחון מה תפקידם של עורכי דין תביעות נגד משרד הביטחון ואיך עורך דין לתביעות נגד הצבא טוב יכול להביא תביעה נגד משרד הביטחון לניצחון? עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון

מעוניינים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון? קבלו את המדריך המלא!

עורך דין נזיקין – מהי תביעה נגד הצבא ומתי כדאי לפנות אל תביעות נגד הצבא ? ניתן להגיש תביעה נגד משרד הביטחון  כאשר מבינים שיש עילה. חלק מתפקידם של עורכי דין תביעות נגד משרד הביטחון יהיה לבדוק האם כדאי להיכנס במצבך להליך או לא. עורך דין לתביעות נגד הצבא יזהה באופן מהיר האם יש סיבה מבוססת דיה להיכנס להליך של תביעה נגד משרד הבטחון ולכן חשוב לבחור עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון

עורכי דין תביעות נגד משרד הביטחון	 עורך דין לתביעות נגד הצבא
תביעה נגד הצבא

נפצעתם או חליתם במהלך שירותכם הצבאי? מעוניינים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון? חיילי צה”ל כמו גם אנשי כוחות הביטחון (שוטרים, שוטרי מג”ב וסוהרים) שנפצעו או לקו במחלה במהלך שירותם הצבאי, ושבעקבותיה נותרו עם נכות פיזית ואו נכות נפשית, זכאים לתבוע את אגף השיקום של משרד הביטחון לצורך ההכרה בנכותם ולקבלת פיצויים ומגוון תגמולים והטבות שונות כמו קצבאות נכות, מימון טיפולים רפואיים ועוד.

תביעה נגד משרד הביטחון

עם זאת, עו”ד אלדד אוחיון מסביר שכדי להשיג את המטרה ולזכות במרב הפיצויים, על תביעה להיות מוגשת בצורה מקצועית, תוך הסתייעות בעו”ד המתמחה בניהול הליכים מסוג זה ומלווה בנתונים עובדתיים, שמחזקים את הטענות ומוכיחים שקיים קשר סיבתי בין השירות הצבאי או תנאי השירות לבין מצבם הרפואי.

השלב הראשון: הכרה מצד משרד הביטחון שהתובע “נכה צה”ל”

תביעה נגד משרד הביטחון נחשבת להליך נפוץ למדי, מאחר ואנשי כוחות הביטחון וחיילים חשופים לתאונות, פציעות, פגיעות ולנזקים נפשיים בעקבות או במהלך השירות הביטחוני או הצבאי. ברשימת התביעות השכיחות נמנות תביעות נגד משרד הביטחון בגין פריצת דיסק, פגיעות בגב, שברי מאמץ, ירידה בשמיעה כתוצאה מחשיפה לרעשים חזקים, מחלה בעקבות חשיפה לחומרים מסוכנים וכדומה.

תביעה נגד משרד הבטחון
תביעה נגד משרד הביטחון

כמו כן, לעתים עשויות להתפרץ מחלות בעקבות סטרס ופגיעות נפשיות כמו לדוגמה הפרעת דחק פוסט טראומתית. השלב הראשון בהליך התביעה נועד להכרה מצד משרד הביטחון בהיותו של התובע “נכה צה”ל”. את התביעה נגד משרד הביטחון יש להגיש באמצעות טופס ייעודי (טופס תביעה להכרת זכות נכה) לקצין התגמולים.

השלב השני: קביעת דרגת הנכות וגובה התגמולים על ידי הוועדה הרפואית

פיצוי בגין תאונת דרכים קטנה בדרך לעבודה שונה מניזיקין במסגרת צבאית וכך הלאה. עוה”ד אלדד אוחיון מדגיש שאת התביעה נגד משרד הביטחון יש להגיש בתוך 3 שנים מתום השירות כשהיא מלווה במסמכים רפואיים הנוגעים לחבלה ותצהיר בחתימתו של עו”ד על נסיבות החבלה. בשלב זה ניתן וגם כדאי לבקש אישור עבור טיפול רפואי מקצין התגמולים, מה שיעניק לתובע זכאות לטיפולים רפואיים על חשבונו של משרד הביטחון במהלך בירור התביעה ועד למועד קבלת החלטה בעניינו.

אישור של קצין התגמולים אשר מכיר בקשר הסיבתי בין השירות הצבאי או הביטחוני לבין מצבו הרפואי או החמרת מצבו הבריאותי של החייל איש כוחות הביטחון מהווה תנאי מקדים להעברת התיק לידי הוועדה הרפואית לקביעת דרגת הנכות שלו וגובה התגמולים שלהם זכאי. במידה וקצין התגמולים דוחה את התביעה, יש אפשרות להגיש ערעור בתוך 30 ימים על החלטתו בבית משפט השלום. כמו כן, ניתן במקרה הצורך להגיש ערעור בבית המשפט המחוזי על החלטת ועדת הערר של בית משפט השלום.

עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון
עורך דין לתביעות נגד הצבא

תביעות נגד הצבא יכולות להיות מורכבות וחשוב ללתת עליהם את הדעת. אין להגיש תביעה נגד הצבא ללא ליווי משפטי המתמקצע בתחום תביעה נגד משרד הביטחון וזאת מפני המורכבות של הצלחה בכל הקשור אל תביעות נגד משרד הביטחון והגעה אל המטרה שלך ומיצוי הזכויות. אלדד אוחיון משרד עורכי דין תביעות נגד משרד הביטחון מובילים את התחום לאורך שנים. אם אתם בחיפוש אחר עורך דין לתביעות נגד הצבא עם הצלחות רבות מאחוריו ואתם מעוניינים להגיש תביעה נגד משרד הבטחון, הגעתם אל המקום הנכון.  עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון

תביעות נגד הצבא | תביעה נגד הצבא | תביעה נגד משרד הביטחון | תביעות נגד משרד הביטחון | עורכי דין תביעות נגד משרד הביטחון | עורך דין לתביעות נגד הצבא | תביעה נגד משרד הבטחון | עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון

מומחה מעוניינים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון? קבלו את המדריך המלא!

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?