נגרם לכם נזק בעקבות טיפול רפואי? גשו לייעוץ אצל עו”ד רשלנות רפואית!

נגרם לכם נזק בעקבות טיפול רפואי? גשו לייעוץ אצל עו"ד רשלנות רפואית!

שוקלים להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית? עורך הדין אלדד אוחיון, עורך דין רשלנות רפואית תל אביב, מסביר שתביעת רשלנות רפואית איננה דבר של מה בכך, היות וכדי להצליח בתביעה ולזכות בפיצויים, נדרשת הוכחה שהטיפול הרפואי היה בלתי סביר, ובעקבותיו נגרם למטופל נזק.

מומלץ לפנות לייעוץ אצל עורך דין רשלנות רפואית בכל מקרה של חשד לנזק בעקבות טיפול רפואי לקוי, שיהוי באבחון מחלה קשה וכדומה, ובפרט אם ישנה תחושת בטן פנימית, או שהוגנב לאוזניכם מידע על ידי איש צוות רפואי שדבר כלשהו בטיפול היה לא תקין. הייעוץ הראשוני עם עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית כרוך בדרך כלל בתשלום נמוך, שכן עיקר התשלום מחושב באחוזים מסכום הפיצוי שמקבלים בתום ההליך.

עורך דין רשלנות רפואית

המוסד הרפואי מערים קשיים או מסרב למסור לכם תיקכם הרפואי?

עורך הדין אלדד אוחיון מוסיף ומציין שניתן לדעת אם אכן הייתה רשלנות רפואית רק לאחר קבלת התיק הרפואי מהמוסד שבו טופל החולה. חוק זכויות החולה קובע שהתיק הרפואי שייך למטופל, לפיכך המוסד הרפואי מחויב לספק למטופל העתק מהתיק הרפואי במידת הצורך ובתוך זמן סביר.

במידה והמוסד הרפואי מערים קשיים או מסרב למסור לכם תיקכם הרפואי, אזי כדאי שלא להסס לפנות לעורך דין רשלנות רפואית לצורך השגת כל התיעוד הרפואי שרלוונטי לתביעה. כמו כן, חשוב להקפיד לאסוף ולשמור את מלוא התיעוד הרפואי הנוגע לתביעה, כמו לדוגמה הפניות לרופאים מומחים, בדיקות המעבדה ותוצאות, ולא להסתפק בסיכומי מחלה בלבד.

המלצה: להעדיף משרד בוטיק שמעניק שירות מקצועי עם יחס אישי

במידה ומחליטים על הגשת תביעה, חשוב לוודא ששוכרים את שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית המתמחה בתחום ושמאחוריו עומדים, ידע, בקיאות וניסיון רב שנים. לעורך דין מקצועי המתמחה בתחום יש יתרון עצום, היות ויש לו את היכולת להעריך נכונה את סיכוייו של התיק הן בהיבט המשפטי והן בהיבט הרפואי, להעריך את סכומי התביעה בצורה נכונה ולסייע ללקוח בבחירת המומחה הרפואי.

כמו כן, עו”ד מומחה ייטיב להגיש חוות דעת מתאימות, להוביל את התהליך ולהעניק ייצוג משפטי אופטימלי. ועוד בעניין פנייה לעו”ד, לעתים קרובות ישנה נטייה לפנות דווקא אל המשרדים הגדולים. במקרים רבים נוהגים במשרדים הגדולים לזמן אל הפגישה הראשונה שותף בכיר, כשלאחר מכן עלול הלקוח לגלות שהוא מטופל על ידי עו”ד מתמחה או דין זוטר. לפיכך, כדאי להעדיף משרד בוטיק שמעניק שירות מקצועי עם יחס אישי.

מומחה נגרם לכם נזק בעקבות טיפול רפואי? גשו לייעוץ אצל עו”ד רשלנות רפואית!

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?