נפגעתם בתאונת דרכים בדרך לעבודה? מגיע לכם כסף

נפגעתם בתאונת דרכים בדרך לעבודה? מגיע לכם כסף

אולי תופתעו לדעת אבל אם נפגעתם בתאונת דרכים בדרך לעבודה מגיע לכם כסף. כן, תאונת דרכים שכזו נחשבת לתאונת עבודה לכל דבר ועניין, כך שאתם זכאים לכל הזכויות של נפגעי עבודה. אמנם לרוב תאונת עבודה מוגדרת כתאונה שארעה בעבודה או כתוצאה ממנה, אבל גם תאונת דרכים אל/מהעבודה מוגדרת כתאונת עבודה. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא כדי לדעת מה לעשות במצב זה.

תאונת דרכים בדרך לעבודה – יש מה לעשות

אם אתם חושבים שמקרה של תאונת דרכים בדרך לעבודה (או ממנה) אינה מזכה אתכם בדבר, לצערנו אתם טועים ומטעים. לא רק שאתם מוגדרים כנפגעי עבודה (כפי שהסברנו קודם), אלא שאתם יכולים לנצל את מלוא זכויותיכם מבלי לצאת מהבית. אמנם כל עורך דין תאונות דרכים ישמח לעזור לכם ולקבל אחוזים, אך כאמור זוהי אינה עבודה לעורכי דין תאונות דרכים אלא לעורכי דין בתאונות עבודה.

למעשה, במקרה שכזה אתם יכולים לתבוע שני גופים שונים : את המוסד לביטוח לאומי (כי מדובר כאמור בתאונת עבודה) ואת חברת הביטוח של הרכב. עם זאת, אופן התביעה שונה בגופים אלו ואנחנו ממליצים לפנות לעורך דין בעל נסיון בשני התחומים. אולי זה נשמע לכם כמו מדע בדיוני, אבל אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות את האדם שמשנה את התמונה.

להפוך לימון ללימונדה

אם אתם מתלבטים למי לפנות תנו לנו לעשות לכם את החיים קלים יותר. אנחנו ממליצים שתפנו לעו”ד אלדד אוחיון שמתמחה בנזקי גוף, כולל תביעות מול חברות הביטוח השונות והמוסד לביטוח לאומי. אתם מוזמנים ליצור איתו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ בלתי מחייבת כדי שתוכלו להתמקד בשיקום.

לרשותכם מספר ערוצים ליצירת הקשר וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את הנוח ביותר עבורכם: לחייג למספר הטלפון 03-6180020, לשלוח פקס למספר 077-4702980, להשאיר הודעה באתר האינטרנט או ליצור קשר באמצעות הודעה בפייסבוק. ועוד לא דיברנו על הליווי האישי שכולל ייצוג בועדות הרפואיות הרלונטיות, ייצוג בבית המשפט ועוד. לכן, אם נפגעתם בתאונת דרכים בדרך לעבודה אל תתלבטו ופנו לטוב ביותר. אנחנו בטוחים שלא תצטערו אז למה אתם מחכים?

מומחה נפגעתם בתאונת דרכים בדרך לעבודה? מגיע לכם כסף

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?