נפצעתם במהלך העבודה? פנו אל עו”ד תאונות עבודה למיצוי זכויותיכם

נפצעתם במהלך העבודה? פנו אל עו"ד תאונות עבודה למיצוי זכויותיכם

נפצעתם במהלך העבודה? לקיתם במחלת מקצוע כלשהי? סובלים מפגיעה המסווגת בקטגוריה של מיקרוטראומה? בנסיבות הללו מומלץ להסתייע בעו”ד תאונות עבודה, זאת כדי להבטיח את מיצוי זכויותיכם במלואם! עוה”ד אלדד אוחיון, עורך דין תאונת עבודה, מסביר שחלק גדול מנפגעי תאונות העבודה אינם מתמצאים בפרוצדורה הנדרשת לטיפול בענייניהם למימוש הזכויות המגיעות להם על פי חוק.

היות ומדובר בזכויות רבות ובפיצויים כספיים שעשויים לעתים להסתכם בסכומים לא מבוטלים, מוטב להימנע מלכתחילה מניהול עצמאי של תביעה מסוג זה וללא הסתייעות בייצוג משפטי הולם, ובפרט כשהדבר נוגע לוועדות הרפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח למיניהן, מאחר והמציאות מלמדת שההפסד בסיכום הכללי עלול להיות גדול מהחיסכון מעצם זה שלא שוכרים את שירותיו של עו”ד המתמחה בתחום.

כיצד יש להתנהל לאחר התרחשותה של תאונת העבודה?

במקרה של תאונת עבודה, כדאי לנפגע לפנות מיד לאחר התרחשותה למוסד רפואי מוכר, הן לצורך אבחון והן לצורך קבלת טיפול רפואי, גם אם לכאורה מדובר בפציעות שטחיות וקלות וללא סימנים הנראים לעין, מאחר ולא אחת קורה שהפגיעות נותנות את אותותיהן רק בחלוף פרק זמן של ימים, שבועות ולעתים אף חודשים.

עם ההגעה אל המוסד הרפואי, יש לדווח לאנשי הצוות הרפואי שהפגיעות אירעו במסגרת העבודה. חשוב גם לוודא שהפרטים נרשמים בדו”ח הרפואי. עם גמר הטיפול הראשוני, יש לבקש את העתק המסמך הרפואי ולתייקו יחד עם מסמכים רלוונטיים נוספים, היות והוא יכול לשמש כבסיס וכאסמכתא בעת הגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי ובהתאם לנסיבות המקרה גם לחברת הביטוח של המעביד. כבר בשלבים הללו כדאי לפנות אל עו”ד תאונות עבודה לקבלת הדרכה ואף ייצוג במידת הצורך.

הגשת תביעה אל הביטוח הלאומי עבור אובדן כושר עבודה

אל פגישת הייעוץ עם עו”ד תאונות עבודה, כדאי להגיע עם כל המסמכים הרפואיים הקשורים לתאונה, על מנת לאפשר לו לבחון כבר בפגישה זו את נסיבותיו של המקרה והאם ישנה עילה להגשת התביעה.

באופן כללי, ניתן לחלק את התביעות המוגשות אל המוסד לביטוח הלאומי בעניין זה לשתי קטגוריות מרכזיות, שהאחת כוללת תביעות אובדן כושר עבודה עבור כל אותה התקופה שבה הנפגע היה במצב שמנע ממנו לעבוד (אובדן כושר עבודה מלא), ותביעות לצורך קביעת דרגת נכות וקבלת מענק נכות או קצבת נכות לנפגעי עבודה.

בסיוע עו”ד ביטוח לאומי שגם מומחה בדיני נזיקין התביעות הללו מוגשות אל המוסד לביטוח הלאומי באמצעות טפסים המיועדים לכך, כשאליהם יש לצרף מסמכים נלווים כמו תעודות רפואיות, אישורים רפואיים הקשורים אל התאונה, צילומי רנטגן, ממצאי בדיקות וכן הלאה.

מומחה נפצעתם במהלך העבודה? פנו אל עו”ד תאונות עבודה למיצוי זכויותיכם

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?