נפצעתם בעבודה? לקיתם במחלת מקצוע? פנו בהקדם לעורך דין תאונת עבודה!

נפצעתם בעבודה? לקיתם במחלת מקצוע? פנו בהקדם לעורך דין תאונת עבודה!

השלכות עתידיות הרות גורל של מוגבלות פיזית ופגיעה בכושר ההשתכרות

אחת השאלות שעשויה להתעורר בקרב כל מי שנפגע בצורה כזו או אחרת במסגרת עבודתו נוגעת לכדאיות ההסתייעות בעורך דין תאונת עבודה לצורך הגשת התביעה. עורך הדין אלדד אוחיון מסביר שמעבר לפציעות עצמן, לעתים קרובות קורה שהן מובילות להשלכות עתידיות הרות גורל, כמו לדוגמה, למוגבלות פיזית, לפגיעה בכושר העבודה ולפגיעה בכושר ההשתכרות.

לפיכך, מומלץ להיוועץ עם עו”ד תאונות עבודה שמטיב להתנהל מקצועית אל מול הרשויות וגורמים נוספים. בנסיבות הללו, אחת הסוגיות שנבחנות על ידי עו”ד אובדן כושר עבודה היא האם ישנה עילת תביעה כנגד המעסיק, כמו למשל התרשלות מצד המעסיק או תנאי עבודה בלתי הולמים שאפשרו לתאונה להתרחש. בנוסף לשאלת האחריות, נבחן גם היבט הנזק שנגרם לעובד בעקבות תאונת העבודה.

הסתייעות בחוות דעת מקצועיות

על מנת לבסס את התביעה בסוגיית האחריות, יידרש לעתים עורך הדין להיעזר בחוות דעת מקצועית. במידה ועולה החשד לליקויי בטיחות, נדרשת חוות דעת מטעם מומחה בטיחות בנוגע לתקן, לעמידה במבחני בטיחות, לחריגות שנמצאו במקרה הקונקרטי וכן הלאה. בנסיבות הללו, קרוב לוודאי שהמעביד יגיש מטעמו חוות דעת נגדית וביהמ”ש יידרש להכריע על סמך הראיות שהובאו הן מההיבט המקצועי והן מההיבט העובדתי.

ללא קשר לעוולת הרשלנות ולסוגיית האשמים בתאונה, עורך דין תאונת עבודה מלווה את לקוחו ומייצג אותו גם אל מול המוסד לביטוח לאומי לצורך מימוש זכויותיו גם אל מול חברות הביטוח, במידה וישנן ללקוח פוליסות ביטוח פרטיות. במקרים שבהם העילה לתביעה מוכחת כנכונה, עיקרי הפיצוי המקובלים כוללים בתוכם הפסדי השתכרות, הוצאות רפואיות, הוצאות להתאמת הדיור, הוצאות ניידות, סיוע סיעודי וכן הלאה.

מומחה נפצעתם בעבודה? לקיתם במחלת מקצוע? פנו בהקדם לעורך דין תאונת עבודה!

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?