עורך דין רשלנות בלידה

רשלנות רפואית בלידה עורכי דין

עורך דין רשלנות בלידה המתמקצע בכך ובעל הניסיון הנדרש יוכל לקדם את התיק שלך בצורה מהירה ומדויקת. כשנמצאים במצב של רשלנות בלידה עורך דין טוב יוכל לעשות את ההבדל בין הצלחת התיק וכשלנו. בין אם מדובר על רשלנות בלידת ואקום או לידה רגילה, קיסרי ועוד.. עו”ד רשלנות בלידה בעל הניסיון במקרה כמו שלך יוכל לעזור לך למצות את זכויותיך ולהגיע אל הפיצוי המרבי.

עורך דין רשלנות בלידה

עורך דין רשלנות רפואית בלידה
רשלנות רפואית בלידה עורך דין

עו”ד אלדד מוביל את תחום רשלנות בלידה לאורך שנים, ובמקרים של רשלנות בלידה עורך דין צריך לדעת גם לדעת לייצג בבתי משפט בעת הצורך, ניסיון בייצוג בשילוב של יכולות משא ומתן גבוהות והכרה עמוקה עם דרכי המערכת תוכל להגביר את סיכויי ההצלחה.

בכתבה מתמקד בכל הקשור אל עורך דין רשלנות בלידה מה עושים במצבי רשלנות בלידת ואקום ומה תפקידו של עו”ד רשלנות בלידה – חשוב לדעת במקרים של רשלנות רפואית בלידה למה חשוב לשים לב. עורך דין רשלנות בלידה על כיצד מתמודדים.

רשלנות בלידה עורך דין אלדד אוחיון

חשוב לבחור  עו”ד רשלנות בלידה שזהו עיקר עיסוקו, בשונה מתחומים רבים כאשר מדובר על רשלנות בלידות מתייחסים למקרה הספציפי ולנתונים של אותה הרשלנות במידה והייתה. חשוב להכיר כי לא כל פגיעה תחשב לרשלנות ולכן חשוב להיות בקיא בחוקים ובתקנות על מנת לחסוך זמן וכסף. יש לפנות אל עורך דין רשלנות בלידה על מנת לברר היטב האם יש עילה מספקת להיכנס להליך משפטי שכזה.

רשלנות בלידת ואקום

עו"ד רשלנות בלידה
רשלנות בלידת ואקום

ייצוג תאונת תחבורה שונה מייצוג רשלנות – ישנם נזקים שונים שיכולים להיווצר בעקבות טיפול לא נכון של הצוות הרפואי או מהתנהלות שאינה נכונה או מחוסר התערבות במצב שדרש התערבות,  ומחדלים כאלו ואחרים, למשל רשלנות בלידת ואקום או במידה והיה צורך בלבצע ניתוח קיסרי ולא בוצע או לא בוצע בזמן הנדרש

רשלנות בלידות יכולה להיות רשלנות גם בשלבים של לפני הלידה, רשלנות בזמן ההריון או תוך כדי הלידה, בזמן המתנה בבית היולדות או רשלנות יכולה להתייחס גם לילוד כאשר עודנו נמצא במחלקת ילודים בבית החולים.

כאשר יש חשש או תהיות בכל הקשור אל רשלנות רפואית בחדר לידה ודומה, חשוב לפנות בהקדם אל התייעצות של עורך דין רשלנות בזמן לידה, חשוב לבחור עו”ד בעל המיומנות הנדרשת על מנת להצליח בתביעה ועל מנת קבלת הפיצוי הגבוה ביותר שניתן תוך הובלת הלקוח בכל צעד וצעד ובכל שלב ושלב לאורך הדרך.

עו”ד רשלנות בלידה – מתי יש רשלנות

במידה ויש שימוש בציוד שאינו מתאים להליך הרפואי או במידה ואינו בתוקף הנכון ואינו בעל תנאי העבודה הנדרשים על מנת שיפעל כראוי. גם הצוות הרפואי בבתי החולים לעתים פועלים ברשלנות ולעתים רשלנות נובעת מקריאה של מוניטור עוברי שאינה נכונה ומעידה על מצוקה עוברית בדיעבד למקרה. ישנם גם לא מעט מקרים של לידת ואקום, לידת פרע כתפיים וכו..

עוד מצב שכיח בתחום הרשלנות יהיה במצבים של עובר במצב של מצוקה כאשר הצוות הרפואי לא מבחין בזמן וכתוצאה מההתרחשות הזו התינוק הנולד נפגע, ולרוב הטענה תהיה שהיה על הצוות הרפואי לבצע ניתוח קיסרי בדחיפות

תאונת דרכים בדרך לעבודה תביעה שונה מתביעת רשלנות. יכולה להיווצר רשלנות כאשר בוחרים שיטת לידה שאינה נכונה עבור מצב הילוד, כמו לידה טבעית במקרים של מצוקת עובר ובעקבות החלטה זו נפגע העובר , הילוד.

עו"ד רשלנות בלידה
רשלנות רפואית בלידה

גם במידה שיש העדר נוכחות של רופא בחדרי הלידה נוצרים נזקים הנגרמים ליולדת או לתינוק יכולים שהיו יכולים להימנע במידה והיה בחדר רופא מומחה למה שצריך.

יש להכיר גם את מושג פגיעה לאחר הלידה, במידה ואין טיפול תואם ליילוד אחרי שלב הלידה או במידה ונעשתה רשלנות בזמן ניתוח לאחר הלידה שבוצע בילוד או אם מדובר על רשלנות של הצוות, האחיות העובדות בתינוקייה וכדומה, בטיפול שאחרי הלידה אותו קיבל התינוק.

במידה ואתם חושבים כי יש סיכוי שחוויתם רשלנות רפואית בזמן לידה, בתהליך שקדם ללידה או פוסט לידה, פנו אלינו על מנת שנוכל לייעץ ולכוון אתכם להליך המתאים ביותר עבור מצבכם המשפטי ובעל הסיכוי הגדול ביותר לקבלת הכרה ופיצוי הולם עבור מצבכם בעקבות אותה הרשלנות

עורך דין רשלנות בלידה | רשלנות בלידה עורך דין | רשלנות בלידת ואקום | עו”ד רשלנות בלידה

 

מומחה עורך דין רשלנות בלידה

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?