עורך דין תאונת עבודה עקב תאונה או מחלה שהתפתחה בעבודה

עורך דין תאונת עבודה עקב תאונה או מחלה שהתפתחה בעבודה

נפגעתם בתאונות עבודה? לקיתם במחלת מקצוע? סובלים ממיקרוטראומה? מהרו לפנות ולהסתייע בשירותיו של עורך דין תאונת עבודה, זאת במטרה להבטיח את מימוש זכויותיכם במלואם! עורך הדין אלדד אוחיון מציין רבים מקרב נפגעי תאונות העבודה אינם בקיאים בתהליך הנדרש לטיפול בענייניהם ולמיצוי זכויותיהם על פי חוק.

מאחר והדבר נוגע לזכויות ופיצויים כספיים לא מבוטלים, מומלץ להימנע מהניסיון לנהל תביעה שכזו באופן עצמאי וללא ייצוג משפטי הולם אל מול הביורוקרטיה האינסופית והוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי ואו חברות הביטוח השונות, שכן במקרים רבים התוצאה בסיכום הכללי היא שההפסד גדול לאין שיעור מהרווח שמנסים להשיג בכך שלא מסתייעים בעורך דין תאונת עבודה המתמחה בתחום.

נפגעתם בתאונת עבודה מה עושים כעת?

עורך הדין אלדד אוחיון מסביר שמיד לאחר התרחשות התאונה, על הנפגע לפנות למוסד רפואי מוכר לצורך אבחון וקבלת טיפול סיוע בעורך דין תאונת עבודהרפואי נאות, גם כשמדובר לכאורה בפציעות ופגיעות שטחיות וזניחות, היות ובמקרים רבים עשויות הפגיעות לתת את אותותיהן לאחר שחלף פרק זמן מסוים של מספר ימים, שבועות או חודשים.

במהלך קבלת הטיפול הרפואי, חשוב לציין בפני אנשי הצוות הרפואי שהתאונה התרחשה במסגרת העבודה ולוודא שהפרטים אכן נרשמים בדו”ח הרפואי. בתום הטיפול הראשוני, חשוב לדרוש העתק של המסמך הרפואי ולהקפיד לשמור עליו, מאחר והוא עשוי לשמש כבסיס להגשת תביעה מול המוסד לביטוח לאומי, וחברת הביטוח של המעביד. בשלבים הללו, מומלץ לפנות לעורך דין תאונת עבודה לקבלת ייעוץ, הדרכה וייצוג במידת הצורך.

הגשת תביעת אובדן כושר עבודה

באופן כללי, תביעות למוסד לביטוח הלאומי מסווגת לשתי קטגוריות עיקריות שהן תביעות אובדן כושר עבודה עבור התקופה שבה היה הנפגע שרוי במצב של אובדן כושר עבודה מלא, זאת על פי האישורים שבידיו ותביעות לקביעת דרגת נכות לצורך קבלת קצבת או נכות מענק נכות לנפגעי עבודה.

ניתן להגיש את התביעות הללו אל הביטוח הלאומי באמצעות הטפסים המיועדים לכך בלבד (כמו לדוגמה טופס הודעה על פגיעה בעבודה). אל הטפסים יש לצרף מסמכים כגון תעודה רפואית ראשונה, תעודות רפואיות להמשך מחלה, אישורים רפואיים הנוגעים אל התאונה, ממצאי בדיקות, צילומי רנטגן וכן הלאה.

בתום התקופה של אי-כושר מוחלט, במידה והנפגע נותר עם נכות כלשהי בעקבות תאונת עבודה, הוא רשאי להגיש תביעה במוסד לביטוח לאומי לקביעת דרגת נכות מעבודה. הנפגע יזומן לוועדה רפואית, זאת במטרה לבחון אם אכן נותרה נכות כלשהי ולקבוע את גובהה.

מומחה עורך דין תאונת עבודה עקב תאונה או מחלה שהתפתחה בעבודה

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?