עורך דין תאונת עבודה: קבל את הפיצוי שמגיע לך!

עורך דין תאונת עבודה: קבל את הפיצוי שמגיע לך!

עו”ד אלדד אוחיון – ואתם בידיים בטוחות

מחפשים עורך דין תאונת עבודה? מעוניינים למצוא עורך דין שייצג את תיקכם באופן מקצועי, מרשים ואיכותי. הגעתם למקום הנכון! עו”ד אלדד אוחיון מביא עמו ידע נרחב בתחום עורכי דין תאונת עבודה ומציע לכם שירות אישי ומקצועי עד לסגירת התיק. עו”ד טוב לא מחליפים, צרו קשר עוד היום ולא תתאכזבו!

האם המקרה שלכם שייך לתחום עורך דין תאונת עבודה?

אינכם מסוגלים ללכת לעבודה תקופה ממושכת בשל סיבה יוצאת דופן? כנראה שהמקרה שלכם עוסק באובדן כושר עבודה. מהו למעשה אובדן כושר עבודה? מושג זה בא להגן על המבוטח מפני מקרים בהם הוא מאבד את כושר עבודה בשיעור של 75% ומעלה כתוצאה של מחלה מסוימת או תאונה.

למצוא עורך דין תאונת עבודה

כתוצאה מהמצב הקיים המבוטח לא יוכל לעסוק בעיסוק בו עסק טרם האירוע או בעיסוק כלשהו אחר.

במקרים אלו, המבוטח זכאי לתגמולי ביטוח לתקופה מסוימת מחברת הביטוח. אם הנכם שייכים למקרה שכזה ואינם מסוגלים לעבוד כתוצאה של פציעה, מחלה או תאונה תוכלו להשתמש בשירותיו המקצועיים של עו”ד אלדד אוחיון על מנת להכין תביעות אובדן כושר עבודה בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם! עורך דין תאונת עבודה, אלדד אוחיון עו”ד נזיקין, מביא עמו ידע נרחב ומקצועיות חסרת פשרות למקרה שלכם ולמקרים נוספים אחרים.

הגדרת תאונת עבודה לפי סעיף 79 לחוק הביטוח הלאומי

עורך הדין אלדד אוחיון מציין שבסעיף 79 לחוק הביטוח הלאומי (עמוד 4) מגדיר תאונת עבודה כתאונה שהתרחשה תוך כדי עבודתו של הנפגע ועקב עבודתו. לעניין זה, קובע החוק שגם תאונות שאירעו בדרך לעבודה או בחזרה ממנה תיחשבנה כתאונות עבודה, וניתן לתבוע פיצוי מהביטוח הלאומי בגין נזקיהן.

לקיתם במחלת מקצוע? נפצעתם בעבודה? כדאי שתיוועצו בעורך דין תאונת עבודה

סובלים ממיקרוטראומה? לקיתם במחלת מקצוע? נפגעתם בעבודה? נפצעתם בתאונת דרכים בדרך לעבודה או בחזרה ממנה? מוטב שתיוועצו בעורך דין תאונת עבודה! מנתונים של המוסד לביטוח הלאומי עולה שבכל שנה נפגעים רבבות עובדים מתאונות עבודה, מחלות מקצוע ומיקרוטראומה. עם זאת, חלק לא מבוטל מהנפגעים כלל אינו מודע לזכויותיו על פי חוק והדרך שבה ניתן לממשן.

עוה”ד אלדד אוחיון, עורך דין אובדן כושר עבודה, מציין שלעתים קרובות מדובר בזכויות משמעותיות ואו בפיצויים כספיים גבוהים, לפיכך מומלץ ושווה להסתייע בעו”ד המתמחה בתחום, במקום לנסות ולנהל עצמאית תביעות מסוג זה. הניסיון מלמד שניהול תביעות ללא ייצוג משפטי הולם מול חברות הביטוח ואו המוסד לביטוח לאומי, עשוי להוות מתכון לכישלון.

בקטגוריה הרחבה של תאונות עבודה כלולות גם מחלות מקצוע ופגיעות מיקרוטראומה, וניתן אף בנסיבות הללו לפנות אל המוסד לביטוח הלאומי ולהגיש תביעות אובדן כושר עבודה.  ואולם, לצורך זה יש להסתייע בעורך דין תאונת עבודה, מאחר ותקנות הביטוח הלאומי קובעות שמחלה אכן תוכר כמחלת מקצוע רק אם הוכחה זיקה בין המחלה בה לוקה הנפגע לבין תנאי העבודה במקום עבודתו.

פגיעות מיקרוטראומה

ניתן למצוא את רשימת המחלות אשר הוכרו כמחלות מקצוע בתקנות הביטוח הלאומי. עם זאת, ישנן גם לא מעט מחלות שהוכרו על ידי בתי הדין לעבודה כמחלות מקצוע אך אינן מופיעות ברשימת מחלות המקצוע של הביטוח הלאומי. הסוג השלישי של תאונות עבודה מתייחס לפגיעות מיקרוטראומה. מדובר נזק גופני מצטבר שנגרם לאדם בעקבות פגיעות או פציעות זעירות באיבר ספציפי בגוף לאורך זמן.

ברשימת פגיעות המיקרוטראומה הנפוצות ביותר נמנות פגיעות הנגרמות מחשיפה לגורמים ביולוגיים, גורמים כימיים, פיזיקליים ומכניים, אבק צמחי וכן הלאה. הוכחת קיומה של המיקרוטראומה דורשת חוות דעת של רופא מומחה בתחום הרלוונטי תוך כדי המצאת הוכחות בדבר הקשר הסיבתי שבין הפעולות החוזרות ונשנות לבין הנזק הגופני. היות והנושא מורכב מאוד וקשה להוכחה, לניהול וייצוג בתביעות מהסוג הנ”ל, יש להסתייע בשירותיו של עורך דין תאונת עבודה.

מדוע כה חשוב לבחור בעו”ד מקצועי?

כאשר מדובר בבחירת עורך דין תאונת עבודה חשוב לוודא כי העורך דין בו בחרתם הינו מקצועי במקומו וכמובן בעל רישיון להתעסק בנושאים אלו. עורכי דין של תאונות עבודה איכותיים ומקצועיים יוציאו אתכם נשכרים תוך קבלת כל הזכויות המגיעות לכם. לכן, כאשר מדובר באובדן כושר עבודה כדאי לעבוד רק עם עורך דין מקצועי, אמין ומנוסה בתחום.

רק אצל עורך דין אלדד אוחיון תקבלו יחס אישי, סבלני ומקצועי עד לסוף התהליך. ניסיונו העשיר של עו”ד אלדד אוחיון בתחום אובדן כושר העבודה מביא עמו לזכייה בתיקים רבים כך שאתם מקבלים את כל המגיע לכם.

מחפשים אחר עורך דין תאונת עבודה? מעוניינים לעבוד עם עורך דין אובדן כושר עבודה עליו ניתן לסמוך בעיניים עצומות? הגעתם למקום הנכון! עו”ד אלדד אוחיון נמצא פה במיוחד עבורכם ומבטיח לכם שירות יוצא דופן

מומחה עורך דין תאונת עבודה: קבל את הפיצוי שמגיע לך!

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?