רשלנות רפואית בלידה עורכי דין

רשלנות רפואית בלידה מוקדמת

רשלנות רפואית בלידה עורכי דין ואיך לבחור נכון? רשלנות רפואית בלידה מוקדמת ומהי רשלנות רפואית בלידה שליה ואיך לזהות. מידע על נושא רשלנות רפואית לאחר לידה ונקודות שחשוב להכיר לפני שפונים אל תביעת  רשלנות רפואית אחרי לידה. בכתבה עו”ד אלדד אוחיון על  רשלנות רפואית בזמן לידה

רשלנות רפואית בלידה עורכי דין

רשלנות רפואית בלידה מוקדמת
רשלנות רפואית בלידה עורכי דין

עורך דין רשלנות בלידה – רשלנות רפואית בלידה עורכי דין  – לידה עלולה להסתבך מסיבות שונות ובעקבות כך להסתיים עם נזקים לרך הנולדת כמו גם ליולדת. אם הסיבה לנזק היא כתוצאה ממעשה או חוסר מעשה המוביל אל רשלנות רפואית בזמן הלידה, לפני הלידה או אחריה. על מנת להגיע אל פיצויים כספיים מקסימליים, חשוב לנהוג במיומנות ובדיוק רב.

מפני שאין בחוק הגדרה מפורשת למהי רשלנות רפואית  בלידה עורכי דין בעלי יכולות גבוהות וניסיון בתחום הם הכרח על מנת להגיע  אל הצלחה בתיק מסוג זה.

רשלנות רפואית בלידה מוקדמת

עורך דין תעבורה שונה מעורך דין רשלנות רפואית וחשוב לבחור בעו”ד מדויק עבור מצבך. רשלנות רפואית בלידה מוקדמת – האם הייתה בטיפול רמת מיומנות סבירה והאם הייתה התנהלות ברמה של זהירות סבירה, במשלח יד, מהווה רשלנות. יש על אחריות הצוות להיות האחראי על מהלך הלידה, ויש עליהם את חובת האחריות והזהירות הנדרשת כלפי העובר והיולדת, יש להראות מיומנות ולפעול בדרך הנדרשת מבחינת מידת הזהירות בה יש לנקוט.

יש לבחון את צורת הטיפול והאם היא נכונה, האם היא עומדת בדרישות ותנאי הטיפול הסביר, בנוסף יש לוודא כי היולדת מודעת לכל אפשרויות הטיפול הקיימות במצבה. במידה ולא הייתה עמידה בתנאי חובת זהירות והחובות כלפי המטופלת מופרות וכתוצאה מכך נגרם נזק לעובר, לתינוק או ליולדת, ישנה אפשרות לבצעה תביעה על מנת להגיע אל פיצוי בעקבות רשלנות רפואית לאחר לידה או לפני לידה. רשלנות רפואית אחרי לידה כמו גם רשלנות רפואית בזמן לידה תיקבע בהתאם להתנהלות ולעמידת הצוות בתנאי התנהלות סבירה.

רשלנות רפואית בלידה שליה – רשלנות רפואית לאחר לידה

רשלנות רפואית בלידה עורכי דין
רשלנות רפואית בלידה מוקדמת

כאשר יש חוסר תשומת לב של הרופא או של הצוות המטפל בהקשר של הלידה, כמן לדוגמה תלונה של היולדת או חוסר צומת לב לסימני מצוקה שמופיעים אצל העובר. לעיתים יש חוסר צומת לב לדימום או לירידת מים או כאב חריג של היולדת. ישנו סיבוך של ירידת מים מקוניאליים, או דופק מהיר של העובר שיכול להראות על מצוקה של היולדת או העובר.

זוהי נקודה קריטית שבמידה ולא מזהים זאת נכונה מצב שכזה עלול להסתיים עם נזקים מוחיים לתינוק ואף להשאיר אותו עם עם CP שיתוק מוחין. מה שלרוב יכתיב מה יהיה סכום הפיצוי וגובה הפיצוי יהיה גובה הנזק שיכול להיגרם לעובר, ליולדת או לתינוק. למידע בנושא תאונת דרכי בדרך לעבודה את מי תובעים ועוד בדפי נזקי גוף שונים.

רשלנות רפואית לאחר לידה – רשלנות רפואית אחרי לידה

מאחר שנזקים סביב הלידה עלולים להיות חמורים, בין אם מדובר על  רשלנות רפואית בלידה מוקדמת רשלנות רפואית לאחר לידה לפני לידה וכדומה,  רשלנות רפואית בזמן לידה לאו דווקא תהווה פיצוי גדול יותר ממצב של רשלנות רפואית אחרי לידה.. רשלנות רפואית תיבדק בהתאם להתנהלות ונזק ולקשר ביניהם.

לשאלה עד מתי ניתן לתבוע על רשלנות התשובה היא – שעל נזק שהתרחש ליילוד אפשר להגיש תביעה עד שבע שנים מהגיעו  לגיל 18,מה שאומר שניתן לתבוע עד שמלאו לו עשרים וחמש שנה, בעוד שעל נזקים שנגרמו ליולדת בלידה אפשר יהיה לתבוע עד שבע שנים מיום הלידה.

מתי מומלץ להתייעץ עם עורכי דין רשלנות רפואית בלידה ?

רשלנות רפואית אחרי לידה
רשלנות רפואית לאחר לידה

רשלנות רפואית בלידה עורכי דין – מתי לפנות? במצבים מסוימים בהם הרשלנות  בלידה ברורה ואין ספקות בעניין כדי להתחיל בהקדם את ההליך  על מנת למצות את הזכויות שלך. חשוב ומומלץ לפנות אל עו”ד גם במצבים בהם יש לבדוק ולברר האם אכן ישנה עילה לתביעה והאם מדובר על מקרה מצער שהיינו נובע מרשלנות או לא. חשוב להבין כי מאינטרסים שונים המוסדות הרפואיים לא חושפים בקלות טעויות, מחדלים או כשלים שקרו סביב או בזמן הלידה. אנו ממליצים לכל אישה אשר עברה לידה שהסתיימה בנזק לה או לתינוק לפנות בהקדם לקבלת ייעוץ והכוונה עם עורך דין המתמקצע ספציפית בנושא זה.

רשלנות רפואית בלידה עורכי דין | רשלנות רפואית בלידה מוקדמת | רשלנות רפואית בלידה שליה | רשלנות רפואית לאחר לידה | רשלנות רפואית אחרי לידה | רשלנות רפואית בזמן לידה

מומחה רשלנות רפואית בלידה עורכי דין

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?