תביעות רשלנות רפואית

עורך דין תביעות רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית ומה חשוב לדעת בנושא תביעות רשלנות רפואית בהריון ? תביעת רשלנות מעסיק עם עורך דין לתביעת רשלנות רפואית בעל הניסיון בתחום ספציפי זה. עורך דין תביעות רשלנות רפואית מידע על הנושא ועל מה חשוב לדעת

עורך דין לתביעת רשלנות רפואית

תביעות רשלנות מעסיק
תביעות רשלנות רפואית בהריון

למרות שזהו מצב לא נעים לא תמיד כשנגרם נזק בהליך רפואי, בהכרח מדובר על מצב של רשלנות של הצוות הרפואי המטפל. לעתים נגרמים פגיעות סבירות בהתאם לסיבוכים הרפואיים היכולים להיות מהליכים רפואיים.

כאשר הסיכון לפגיעות אלו מתגשם אין זה אומר בוודאות כי מצב פגיעה זה התרחש בעקבות התנהלות לא סבירה או שאינה הייתה תקינה מצד הצוות רפואי, לפעמים ישנו מקרה רפואי מצער בחוסר מזל או כחלק בסטטיסטיקה בהליך רפואי זה. למרות זאת, לא פעם הנזק שנגרם הוא אכן בגלל התנהלות שנעשתה באופן שאינו תקין על ידי הרופא או הצוות הרפואי, במצב זה ישנה עילה לרשלנות רפואית.

כאשר ישנה דרך להוכיח שהנזק שנגרם לתובע הוא אכן תוצאתה של התנהלות רפואית שאינה סבירה ושישנו קשר סיבתי בין הנזק וההתרשלות. במצב זה ישנה עילה לתביעה ויש דרך לפעול על מנת להגיש תביעה לפיצוי בגין נזקיו.

עורך דין תביעות רשלנות רפואית בהריון

עורך דין לתביעת רשלנות רפואית
עורך דין תביעות רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית בהריון – רשלנות רפואית בזמן הלידה או הריון יכולה לגרום נזק להורים ולעובר. עורך דין נזיקין אלדד אוחיון בעל ניסיון בכל הקשור אל רשלנות רפואית בהריון, ישנם מקרים החוזרים על עצמם לא מעט, כמו גם שאלה על גובה הפיצוי בתביעות אלו, ועד מתי ניתן להגיש תביעה בשל נזק בהריון ובאיזה שלב כדאי לפנות לייעוץ משפטי בעקבות חשד של רשלנות רפואית

על פי החוק לא ניתן להגדיר באופן מדויק מה נחשב לרשלנות רפואית בהריון. החוק קובע קריטריונים כלליים בהקשר של רשלנות של בעלי מקצוע וביניהם מילדות, רופאים וכדומה. על פי החוק באופן יבש מי שלא השתמש על אדם אחר במיומנות הנדרשת או שלא נהג במידת הזהירות, ובאופן שבו אדם וכשיר יפעל במקומו.  באותן נסיבות נחשב שהתרשל.

במידה ובעקבות התנהלות רשלנית נגרם נזק יש לפצות את הנפגע. כל סטייה מרמת טיפול סבירה באישה הרה יוכל להיחשב למצב של רשלנות בו ניתן יהיה לקבל זכאות לפיצוי כספי, וזאת אם נגרם עקב כך נזק לעובר או לאישה עצמה. בבית המשפט יוצגו חוות דעת של הרופאים המומחים כמו גם בתחום הגינקולוגיה ורופאי נשים, מילדות ועוד. זאת על מנת להעיד על  רמת הטיפול המקובלת והנורמטיבית בהריון.

עורך דין לתביעת רשלנות רפואית אלדד אוחיון – יש להכיר כי רשלנות רפואית אינה תמיד בעקבות הליך רפואי שכתוצאה ממנו ניזוק התובע. לעיתים רשלנות רפואית תהיה בנושא טעות באבחון, כמו גם אבחון מאוחר, טיפול לא תואם וכדומה. בסופו של עניין בית המשפט יגיע אל ההחלטה האם הייתה רשלנות בהריון שגרמה לנזק בהסתמכות על הנתונים והראיות שהוצגו על ידי עורכי הדין בבית המשפט.

תביעת רשלנות מעסיק

עורך דין תביעות רשלנות רפואית
עורך דין לתביעת רשלנות רפואית

חוק ארגון הפיקוח על העבודה – רשלנות מעסיק, מי מופקד על העשייה? מי מפקח? מי אחראי על ההוראות? מכונות אם יש וכדומה.  פגיעה בזמן העבודה יכולה להיות תאונת עבודה אך גם מחלות מקצוע, פגיעה מסוג הפוגעת ביכולת של עובד לעבוד היא פגיעת עבודה.

תאונת עבודה מתרחשת בזמן העבודה או בפעולות למען העבודה או במסגרתה. מחלות מקצוע הם מחלות המתרחשות בעקבות העבודה וכתוצאה מנסיבות שונות הקשורות בעבודה או בתנאי עבודה. בדרך כלל, תאונה הקשור בנושא תביעת רשלנות מעסיק תהיה קשורה אל אירוע לא צפוי שניתן לשייך אותו לאירוע או השפעה חיצונית בוררה על האדם, הפוגע בנפשו או בגופו ומשאיר כתוצאה מכך לאדם נזק.

למידע נוסף בנושא נכות נפשית ניתן להיכנס לקישור – תביעת נכות נפשית ביטוח לאומי

תביעות רשלנות רפואית | תביעות רשלנות רפואית בהריון | תביעת רשלנות מעסיק | עורך דין לתביעת רשלנות רפואית | עורך דין תביעות רשלנות רפואית

 

 

מומחה תביעות רשלנות רפואית

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?