הטיפול הרפואי גרם לכם לנזק בריאותי קשה? פנו לעו”ד רשלנות רפואית!

הטיפול הרפואי גרם לכם לנזק בריאותי קשה? פנו לעו"ד רשלנות רפואית!

הצוות הרפואי התעלם מהתסמינים הקליניים שלכם וכתוצאה מכך הטיפול שניתן לכם היה באיחור? טעות באבחון הובילה לטיפול שגוי, שבעקבותיו נגרם לכם נזק בריאותי קשה? בנסיבות הללו מוטב לכם להיוועץ מוקדם ככל שניתן בעורך דין רשלנות רפואית!

ישנה אמרה ידועה שמי שלא עושה אינו טועה, כאשר כל בעל מקצוע בתחום זה או אחר עשוי לטעות מידי פעם. טעויות עלולות להתרחש לעתים גם בתחום הרפואה, אולם במידה והטעויות נובעות מחריגה או אי שמירה על נורמות הטיפול המקצועיות המקובלות שאליהן מחויבים אנשי הצוות הרפואי, ושבגינן מסב טיפול כלשהו או אי מתן טיפול רפואי נזק גופני לחולה, שהרי על פי רוב מדובר במקרים של רשלנות רפואית.

מומלץ תמיד לפנות לעו”ד המומחה בתחומכם, באזור המגורים. לדוגמה תובעים המתגוררים באזור המרכז יעדיפו לפנות לעזרת עורך דין רשלנות רפואית בתל אביב.

השלכותיה של הרשלנות הרפואית גם בהיבט הנפשי והכלכלי

עורך הדין אלדד אוחיון המחזיק במשרד עורכי דין רשלנות רפואית הנחשב לאחד המובילים בתחום, מסביר שהפגיעה בעקבות רשלנות רפואית עלולה להיות לא רק בעלת השלכות בהיבט הפיזי בלבד, ובמקרים רבים מוביל הדבר גם להשלכות נפשיות וכלכליות קשות. כמו כן, לעתים קורה שהנזק הרפואי שנגרם בעקבות רשלנות רפואית אינו ניתן לזיהוי באופן מידי, ואותותיו באים לביטוי רק בחלוף תקופה מסוימת.

עודרך דין רשלנות רפואית אלדד אוחיון

במקרים של ספקות או חשד למעשה רשלנות, מומלץ, כאמור, להיוועץ בעורך דין רשלנות רפואית שמתמחה בתחום ספציפי זה ובקיא בכל התקדימים בתחום והחוקים שנוטים להשתנות חדשות לבקרים. ראוי לציין שניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית גם במקרים הנוגעים למידע שהוסתר מהחולה או שלא הובא לידיעתו.

מדוע לפנות לעורך דין בתחום התמחותו?

למרות שבלימודי המשפטים עורכי דין לומדים מגוון רחב של תחומים, במהלך תקופת התמחותם במשרד מוביל וכן בתקופה שלאחר ההתמחות, מרבית עורכי הדין מתמקדים בתחום ספציפי. עו”ד אלדד אוחיון רכש ניסיון רב, מכיר את החוקים המשתנים באופן תדיר, וכן יכול להסיק מתקדימים בתחום על סיכוי ההצלחה של תביעה דומה. אתם מוזמנים לפנות לעו”ד אלדד אוחיון

מומחה הטיפול הרפואי גרם לכם לנזק בריאותי קשה? פנו לעו”ד רשלנות רפואית!

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?