עורך דין תאונות עבודה

עורך דין תאונות עבודה

כמשרד עורך דין תאונות עבודה בתל אביב ותיק ומנוסה אנו מייצגים את הלקוח מול כל הגורמים הרלוונטיים, במאמר הבא תקראו על משרד עורך דין תאונות עבודה תל אביב שבבעלותנו וכמו כן תראו שמומלץ לפנות לפני שמתרחשות תאונות עבודה.

עורך דין תאונות עבודה שמייצג מול כל הגורמים הרלוונטיים

הבית הוא הדבר הכי חשוב לכל אחד ואחד, אבל גם העבודה… תאונות עבודה הן דבר שכיח לצערנו ומי שעבר תאונה כזו יודע על מה אנחנו מדברים, בעיקר מי שאיבד את כושר העבודה שלו. הוא זוכר את התאונה למשך כל חייו. מניסיוננו כמשרד עורך דין תאונות עבודה ועורך דין ביטוח לאומי באר שבע ליווינו תביעות רבות של תאונות עבודה מול גורמים שונים ואף השגנו הצלחות רבות בתחום עד שהפכנו למשרד עורך דין מומלץ תאונות עבודה עם מוניטין. כמשרד עורך דין תאונות עבודה בתל אביב אנו מייצגים גם שכירים וגם עצמאים. עורך דין תאונות עבודה תל אביב מייצג גם מול חברות הביטוח ומול המעסיק.

כעורך דין תאונות עבודה אנו מכירים היטב את התקנות והחוקים של דיני הנזיקין ובפרט בתאונות עבודה. כעורך דין מומלץ תאונות עבודה אנו מטפלים בתביעה מתחילתה ועד סופה, מול כל הגורמים הרלוונטיים בדיסקרטיות מלאה.

עורך דין תאונות עבודה בתל אביב
עורך דין תאונות עבודה בתל אביב

עורך דין תאונות עבודה תל אביב – כדאי לפנות עוד לפני שמתרחש אסון

חובתו של כל מעסיק היא לספק לעובד תנאי עבודה בטוחים מתאונות או מכל מפגע אחר. אם יש לדוגמה, במפעל כלשהו, מכונה בלתי תקינה העלולה לגרום לפציעה של העובד, המעסיק חייב לדאוג לתקן אותה בהקדם. בכל מקרה של מפגע בעבודה שאינו מטופל בהקדם על ידי המעסיק ניתן לפנות לעורך דין תאונות עבודה בתל אביב וכן לעורך דין נזקי גוף. ואם חלילה העובד ייפגע כתוצאה מהמפגע שלא טופל עורך דין תאונות עבודה תל אביב יתבע אותו בגין רשלנות.

עורך דין תאונות עבודה בתל אביב
עורך דין תאונות עבודה בתל אביב

עורך דין תאונות עבודה בתל אביב מגיש תביעה הן לגבי רשלנות ממניעה והן לגבי נזק מכוון

עורך דין תאונות עבודה במשרדנו מסביר כי עוולת הרשלנות היא גם כאשר הרשלנות לא נבעה מחוסר עשייה או ממניעת תיקון מכשיר תקול, אלא ניתן להחיל את עוולת הרשלנות גם במקרה של נזק מכוון שנעשה על ידי המעסיק כלפי העובד, ואז העונש כמובן יהיה חמור יותר. עורך דין מומלץ תאונות עבודה מגיש תביעה בשם העובד שנפגע, לקבלת שכר על ימי מחלה בימים שבהם הוא נעדר מהעבודה בשל התאונה. אך לצורך כך אין מנכים לו מימי המחלה המגיעים לו על פי חוק מדי חודש בחודשו. עורך דין תאונות עבודה בתל אביב מייצג את העובד גם בתביעה מול הביטוח הלאומי ולפי הצורך אנו מפנים לעורך דין ביטוח לאומי. על פי חוק ניתן לקבל ימי מחלה עד 91 יום מהתאונה.

עורך דין תאונות עבודה בתל אביב
עורך דין תאונות עבודה בתל אביב

עורך דין מומלץ תאונות עבודה להשגת מרב הפיצויים

לאחר 91 יום מהתאונה יגיש עורך דין תאונות עבודה תל אביב את התביעה לקבלת קצבת נכות מביטוח לאומי. לצורך כך יצטרך הנפגע לעמוד בפני ועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי שיקבעו את אחוזי הנכות ורמת אי כושר לחזור לעבודה שהיה רגיל בה. את קצבת הנכות וכן דמי המחלה עד 91 יום כנ”ל מקבל העובד מהביטוח הלאומי, למעט במקרים מיוחדים כמו של עובד במשרד הביטחון וכדומה. לפני כל תביעה למוסד לביטוח לאומי אנו ממליצים לכם: פנו אלינו, כמשרד עורך דין תאונות עבודה בעל ניסיון רב בתחום אנו נעזור לכם להשיג את הפיצוי המרבי, ולתבוע את המגיע לכם מכל הגורמים הרלוונטיים.

עורך דין מומלץ תאונות עבודה
עורך דין מומלץ תאונות עבודה

מומחה עורך דין תאונות עבודה

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?