עברת תאונת דרכים בדרך לעבודה?

עברת תאונת דרכים בדרך לעבודה?

אל מי פונים וכיצד זוכים לפיצוי כספי?

לדאבוננו הרב, לא מעט תאונות דרכים קורות כל יום בכל רחבי הארץ. אנשים נפגעים, נפצעים, ולא עלינו, לעיתים תאונות הדרכים מסתיימות אף במוות. אם עברתם תאונת דרכים ונפגעתם בכל צורה שהיא, אזי אתם יכולים לפנות אל בית המשפט, כמובן באמצעות עו”ד מומחה, ולקבל פיצוי כספי.

להיפגע בדיוק בדרכך לעבודה

תאונת דרכים יכולה לקרות הן להולכי רגל והן לנהגי רכבים כאשר הם נמצאים בדרכים. לא חייבת להיות זו תאונת דרכים קלאסית, ישנן עוד וורסיות, למשל כאשר אדם נתקע באמצע הדרך, יצא אל מחוץ לרכבו על מנת להחליף גלגל ונפגע, כלומר נגרם לו נזק כלשהו לגוף. אפילו כאשר אנו מדברים על טרמפ, למשל בחורה עלתה על רכב, ומאיזו סיבה שהיא, נאלצה לקפוץ מהרכב מכיוון שחשה בסכנה.

כל אלה ועוד נחשבים לתאונות דרכים. אז מה עושים כאשר נפגעתם בתאונת דרכים? תביעת תאונת דרכים בדרך לעבודה תספק לכם מענה, יש לפנות אל עורך דין תאונות דרכים מומחה בענייני נזיקין. תביעת תאונת דרכים בדרך לעבודה גם תקפה כאשר דבר מה אירע לכם בדרך, או בצאתכם לעבודה, או בשובכם. אז תוכלו גם לתבוע את הביטוח הלאומי וגם את חברת הביטוח של בעל הרכב אשר פגע בכם. באמצעות עו”ד נזיקין ותביעה תאונות דרכים, ניתן לפנות אל בית המשפט ולמנות מומחה רפואי על מנת להעריך את הנזק שנגרמה לכם.

מומלץ לגשת למומחים

בכל מקרה של תביעה תאונת דרכים בדרך לעבודה, מומלץ לפנות אל עו”ד תאונות דרכים מומחה, אשר צבר זה לא מכבר ניסיון מרשים בתחום תביעה תאונות דרכים, עו”ד תאונת דרכים אשר מכיר את החוק על בוריו, ומכיר את ההתנהלות אם מול המוסד לביטוח לאומי, או אל מול מערכת בתי המשפט. באמצעות תביעה תאונות דרכים, תהיו זכאים לקבל פיצוי כספי הולם, על אחת כמה וכמה כאשר בריאותכם נפגעה באופן משמעותי, וכושר ההשתכרות שלכם ירד, או שכלל אינכם יכולים לעבוד בשל התאונה.

עברתם תאונת דרכים? נפצעתם בדרך אל העבודה או חזרה ממנה? מעוניינים לתבוע את חברת הביטוח ואת המוסד לביטוח לאומי? זכאים לפיצוי כספי? אתם מוזמנים לפנות בהקדם אל משרד עו”ד אלדד אוחיון עו”ד ומגשר, על מנת לקבל את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר!

מומחה עברת תאונת דרכים בדרך לעבודה?

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?