מה צריך לדעת על עורך דין רשלנות רפואית?

מה צריך לדעת על עורך דין רשלנות רפואית?

לא מעט אנשים חוו רשלנות רפואית שבגינה הם נפגעו באופן פיזי. אותם אנשים אשר נפגעו באופן פיזי, כתוצאה ממקרים של רשלנות רפואית של גוף רפואי או רופא, יכולים לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום נזיקין, אשר בין היתר במסגרת התמחות זו, עוסק גם בתביעות רשלנות רפואית. חשוב מאוד לדעת, שככל שהנזק אשר נגרם לאדם כתוצאה מרשלנות רפואית הוא משמעותי יותר, כך הפיצוי הכספי אותו הוא יוכל לקבל בגין פגיעתו זו, תהיה גבוהה יותר, במידה ויבחר בעורך הדין הנכון העוסק בתביעות רשלנות רפואית.

מתי ניתן להיעזר בשירותיו של עו”ד רשלנות רפואית?

כאמור, ישנם לא מעט מקרים בעולם הרפואי, אשר בגינם אנשים שונים נפגעים באופן פיזי וממשי, כתוצאה מרשלנות רפואית. רשלנות רפואית יכולה לגבול בלא מעט תחומים. כך למשל, אישה יכולה לתבוע בגין רשלנות רפואית במידה ונולד לה עובר עם מום, את הרופא אשר ביצע סקירת מערכות עובר ולא אבחן את המום המדובר.

אדם יכול לתבוע בגין רשלנות רפואית כאשר התקבלה החלטה רפואית שגויה על מצבו הרפואי, אשר גררה אחריה טיפול לא מתאים שפגע בו, אדם אשר עבר ניתוח כלשהו שלא לצורך, אדם אשר קיבל טיפול תרופתי בעל תופעות לוואי שלא היו ידועות לו ופגעו בו באופן גופני, אדם אשר נפגע במהלך ניתוח פגיעה בלתי הפיכה, בשל רשלנות של המנתח ועוד. כל מקרה שבו בגין החלטה רפואית או פעולה רפואית של רופא או גוף רפואי, נגרם לאדם נזק כלשהו, הוא מקרה שבו ניתן להיעזר בשירותיו של עו”ד רשלנות רפואית, בכדי לתבוע את הרופא או את הגוף הרפואי בגין אותה הרשלנות, שגרמה לאדם כלשהו או לקרובים לו פגיעה פיזית בדרגות חומרה שונות.

כיצד בוחרים את העו”ד הנכון לתביעת רשלנות רפואית?

כאשר יש צורך בעו”ד רשלנות רפואית, ראשית כל יש לפנות אל עורך דין העוסק בתחום נזיקין. גם אם הרשלנות הרפואית נגרמה במהלך טיפול בפציעה מתאונת דרכים, עורך דין תעבורה איננו הכתובת לפנות אליה בכדי לתבוע בגין רשלנות רפואית, אלא עו”ד העוסק בתחום נזיקין.

בעוד שעורך דין לתעבורה עוסק בכל מה שקשור לעבירות תנועה שונות הגוררות עונשים שונים על האדם אשר עבר אותן, ועדות רפואיות שבהן מתקבלת החלטה לגבי כשירותו של אדם לנהוג על הכביש ועוד, עו”ד לענייני נזיקין, המתמחה באופן ספציפי במקרים של רשלנות רפואית, הוא הכתובת לפנות אליה כאשר האדם נפגע באופן כלשהו כתוצאה מגוף רפואי או רופא במסגרת טיפול רפואי, בגים החלטה רפואית לא נכונה שהתקבלה לגבי מצבו הרפואי ועוד. לכן, יש לבחור את עורך הדין הטוב והמנוסה ביותר בתחום זה, לאחר שקיבלתם עליו המלצות חיוביות וביררתם לגבי הותק והמקצועיות שלו בתחום זה.

מומחה מה צריך לדעת על עורך דין רשלנות רפואית?

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?