מחפשים עורך דין רשלנות רפואית?

מחפשים עורך דין רשלנות רפואית?

אם אתם מחפשים עורך דין רשלנות רפואית בטח תשמחו לדעת שהגעתם למחוז חפצכם. עורך דין בתחום הרשלנות הרפואית בא לעזרתכם בכל בעיה רפואית שהתעוררה בעקבות רשלנות כלשהי, למשל אבחון חסר, פעולה רפואית שהתבצעה באופן רשלני ואפילו פעולה רפואית שגרמה לנזק רפואי רק לאחר זמן. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות איך עושים את זה בהצלחה ומי הטוב ביותר בתחום.

עורך דין רשלנות רפואית – הכתובת שלכם בכל בעיה

למעשה, עורך דין רשלנות רפואית הוא הכתובת שלכם בכל בעיה רפואית שנזק בצידה. ואולי תופתעו לדעת, אבל הנזק לא חייב להיות פיזי או אישי למשל: דוגמנית שנפגעה יכולתה להופיע בציבור ולהתפרנס, בן משפחה שנפגע, אפילו עובר שלא נולד ועוד. אמנם רובנו מבוטחים בצורה כזו או אחרת אבל ברשלנות רפואית חובת ההוכחה עליכם, כך שזהו עניין לעורכי דין ולא לסוכני ביטוח.

יתרה מזאת – בתחום הרשלנות הרפואית כל תביעה עומדת בפני עצמה ואין תביעה אחת דומה לרעותה. המשמעות היא שכל מקרה נבחן לגופו של עניין תרתי משמע, כך שסכומי התביעה משתנים, נושאי התביעה שונים ואפילו סיכויי ההצלחה תלויים בזמן שעבר מזמן הפגיעה. ואם זה נשמע לכם כמו משהו שמצריך ידע בתחומים שונים (גם רפואה וגם משפטים) אתם לגמרי צודקים.

רשלנות רפואית – תחום למומחים

למעשה, רשלנות רפואית היא תחום לעורכי דין שמתמחים בכך, צברו בכך נסיון ומכירים את החוקים בתחום שאגב משתנים כל הזמן. ורק לצורך הדוגמה נשווה זאת למקצוע אחר – נגיד שכואב לכם הראש כי שהיתם יותר מדי זמן בשמש ואתם מחפשים רופא. הרי תלכו לרופא שמתמחה בהתייבשות ולא ברופא שמתמחה באורתופדיה, נכון? אותו הדבר במשפטים – לכל תחום יש את המומחים שלו.

לכן, אם אתם מחפשים עורך דין רשלנות רפואית עליכם לפנות לטוב מכולם – עורך דין אלדד אוחיון שמתמחה בתחום זה, צבר בו נסיון רב וסייע ללקוחות רבים לקבל את המגיע להם על פי חוק. אתם מוזמנים לפנות אליו בטלפון שמספרו 03-6180020, להשאיר לו הודעה באתר האינטרנט או ליצור קשר דרך הפייסבוק. הסודיות והמקצועיות מובטחת אז למה אתם מחכים?

מומחה מחפשים עורך דין רשלנות רפואית?

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?