נפגעתם בתאונת עבודה ואינכם יודעים אם מגיע לכם פיצוי? הגעתם למקום הנכון

נפגעתם בתאונת עבודה ואינכם יודעים אם מגיע לכם פיצוי? הגעתם למקום הנכון

אם אתם מחפשים עו”ד תאונות עבודה בטח תשמחו לדעת שהגעתם למקום הנכון. אמנם לרוב עורך דין תאונות עבודה מתמחה גם בתחומי נזיקין אחרים, אבל אנחנו ממליצים לא לקחת סיכונים מיותרים בתחום תאונות העבודה ופשוט לפנות לטוב ביותר.

אם גם שואלים “תאונת עבודה מה עושים”? יש לנו תשובה אחת בשבילכם – המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות שיאפשרו לכם להיות בידיים טובות. אנחנו בטוחים שחלק מהתשובות יפתיעו אתכם, כי כאמור תאונות עבודה דורשות התמחות ספציפית וידע מקצועי שיש רק למעטים.

איך לבחור בעו”ד תאונות עבודה?

לפני הכל אנחנו ממליצים לכם לבדוק שהעו”ד המבוקש הינו בעל רישיון לעסוק בעריכת דין. לצערנו כבר היו מקרים שבהם אנשים הוטעו והולכו שולל דווקא בשעתם הקשה ביותר. לכן, אנחנו ממליצים לא לוותר על השלב הזה ופשוט להתעקש.

בשלב השני אנחנו ממליצים לוודא שאותו עו”ד תאונות עבודה מתמחה אכן בתאונות עבודה. גם כאן ידע כללי בדיני נזיקין אינו מספיק כי כאמור – תאונות עבודה הן תחום מומחיות משפטית שרק מעטים שולטים בו. לבסוף אנחנו ממליצים לפנות לעו”ד בתחום תאונות העבודה שיש לגביו המלצות חמות, למשל עו”ד שידוע בסבלנותו, ביחס האישי שהוא מעניק ללקוחותיו, שיש לו יכולת קשב ואמפטיה ובעיקר יכולות בין אישיות גבוהות.

זה אולי נדמה לכם שולי, אבל לרוב תביעות בתחום תאונות עבודה הן תביעות ממושכות וארוכות כך שאתם צפוים למסע. לכן, אנחנו ממליצים לקחת אתכם למסע הזה רק את העו”ד הטוב מכולם בתחום זה, אבל כדי לגלות מיהו אתם צריכים להמשיך לקרוא.

הנסיון מדבר

עו”ד אלדד אוחיון הוא לא עוד עו”ד שעוסק בתחום תאונות עבודה כמו רבים אחרים, אלא בראש ובראשונה בן אדם כך שאתם בידיים המקצועיות הטובות ביותר שיש. רוצים הוכחה? פגישת ייעוץ איתו אינה מחייבת אתכם בדבר.

לעו”ד זה יש ידע ונסיון בתחום נזקי הגוף עם התמחות בביטוח, דיני נזיקין וביטוח לאומי כך שכל עליכם לעשות הוא ליצור קשר באחד האמצעים הבאים: חיוג למספר הטלפון 03-6180020, השארת הודעה באתר האינטרנט או יצירת קשר באמצעות הפייסבוק. בכל מקרה תגיעו לעו”ד תאונות עבודה הטוב ביותר שיש, אז למה אתם מחכים?

מומחה נפגעתם בתאונת עבודה ואינכם יודעים אם מגיע לכם פיצוי? הגעתם למקום הנכון

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?