תאונות עבודה זכויות

תאונות עבודה זכויות

לצערנו בעולמנו חלק גדול מאוד מהפציעות ומקרי המוות נגרמים כתוצאה מתאונות עבודה, חלק גדול מאוד מהאוכלוסיות אינו יודע שכתוצאה מתאונת עבודה מגיעות לאותו עובד שנפצע זכויות רבות, בין היתר תשלומי כסף על פי חוק מגורמים כאלה ואחרים , רבים הם המקרים אשר כתוצאה מפגיעות כאלה ואחרות במקומות עבודה נאלץ הנפצע לנטוש את עבודתו, בדיוק לשם כך ניתן להיעזר בעו”ד תאונות עבודה שיידע לכוון ולהמליץ לכם על הצעדים הנכונים לעשות בכדי לשמור על כל הזכויות המגיעות לכם.

מה המשמעות של הזכויות המגיעות לנפגע תאונות עבודה? מי אמור לספק את התשובות הודות לזכיות המגיעות לעובדים? איך בוחרים את העורך דין הטוב ביותר עבורכם?

חדשות לבקרים אנו שומעים על פועל שנפל מפיגום או מעובד שנפגע ממכונה כזו או אחרת. תאונות עבודה נחשבות למכת מדינה וישנם סטטיסטיקות המוכיחות כי הרבה מאוד אנשים יוצאים ממעגל העבודה עקב אי יכולתם לתפקד לאחר תאונת עבודה. תאונות עבודה זכויות רבות שאנשים כלל אינם מודעים להן על כן חשוב לקבל את הייעוץ הנכון מאיש מקצוע המומחה לתחום.

כאמור במקרים של תאונות עבודה זכויות רבות עומדות לזכות העובדים הנפגעים. אם זאת חשוב מאוד לציין כי הגורמים השונים אינם ששים לבשר לנפגעים על הזכויות המגיעות להן וכתוצאה מכך הרבה מאוד אנשים כלל אינם יודעים כי הם הפסידו כספים רבים לאורך השנים.

ההשלכות של תאונת עבודה כזו או אחרת עשויה להשפיע על היכולת של הנפגע להשתכר בכבוד לאורך שנים ארוכות לאחר הפגיעה. במקרים קיצוניים יותר אנשים עשויים להישאר לכל ימי חייהם עם נכות כזו אחרת. תאונות עבודה זכויות מחושבות על פי רמת הפגיעה והנזקים העתידיים שלה. ממש לשם כך חשוב מאוד כי העורך דין אשר מייצג אתכם אל מול גורמי הביטוח הלאומי ואל מול גורמים אחרים כמו נציגי מקום העבודה יהיה בעל ניסיון וידע בתחום ספציפי זה.

תביעה בתאונת עבודה? למה דווקא עורך הדין אלדד אוחיון?

מסיבה אחת פשוטה. הרבה מאוד לקוחות רוצים אינם טועים. לעורך הדין אלדד אוחיון רקורד מרשים ביותר של הצלחות רבות בתיקים מורכבים מאוד. עורך הדין אלדד אוחיון בעל ניסיון רב שנים ונחשב לאחד מטובי עורכי הדין בתחום נזקי הגוף. עוד תאונות עבודה אלדד אוחיון יהיה למענכם בייצוג, יעוץ והדרכה.

עו”ד אובדן כושר עבודה? עורך הדין אוחיון לשירותכם!

במשרדו של עורך הדין אלדד אוחיון יקבל כל לקוח ולקוח יחס אישי וכמו כן שירות מקצועי ביותר. ירידה עד לפרטים הקטנים ביותר על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח. טיפולי בנושאי אובדן כושר עבודה, תאונות דרכים ועבודה ועוד.

מומחה תאונות עבודה זכויות

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?