​​​​​​​מחפשים עו”ד תאונות עבודה?

​​​​​​​מחפשים עו"ד תאונות עבודה?

אם אתם מחפשים עו”ד תאונות עבודה בטח תשמחו לדעת שהגעתם למקום הנכון. עו”ד תאונות עבודה הוא זה שיוכל לסייע להם בתביעות אובדן כושר עבודה למיניהן, כך שאם אתם שואלים “תאונות עבודה מה עושים?” אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא. ככה תקבלו את כל התשובות וגם תבטיחו שתקבלו הפצויים המגיעים לכם ובמילים אחרות – תיהנו מכל העולמות.

עו”ד תאונות עבודה – לא מה שחשבתם

אם חשבתם כמו רבים שעורך דין תאונות עבודה אינו נחוץ אתם לצערנו טועים ומטעים. למעשה, ההפך הוא הנכון כי הכרחי להתייעץ עם עו”ד שכזה בכל מקרה של תאונת עבודה. הסיבה לכך פשוטה ונעוצה בעובדה אחת – תאונת עבודה מצריכה התנהלות מול הרשויות השונות כמו המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח ועוד ומדובר בהליך לא פשוט בלשון המעטה.

עורך דין תאונות עבודה

יתרה מזאת, במקרים רבים הפגיעה במסגרת העבודה אינה מיידית ונדרשת לכך הוכחה מצדכם. למשל, במקרים של מחלות מקצוע שמתפתחות לאורך שנים כתוצאה מחשיפה לתנאי עבודה שונים (רעש, לכלוך, חומרים מזהמים וכו’). לכן, אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם כאבי ראש ולהתרכז בהחלמה – עשו לעצמכם טובה ושכרו את שירותיו של עו”ד שמתמחה בתאונות עבודה.

למי פונים?

בתחום תאונות העבודה בפרט ובתחום הנזיקין בכלל מומלץ לבחור בעורך דין שמתמחה בתחום זה. כלומר, עורך דין בעל ידע ונסיון בהגשת תביעות נזיקין לחברות הביטוח ולמוסד לביטוח לאומי, בייצוג נפגעים בוועדות הרפואיות השונות וכו’. אמנם יש רבים שטוענים שהם הכי טובים בתחום הנזיקין, אבל יש רק אחד שיש לו הוכחות וזהו עורך דין אלדד אוחיון.

לעורך דין אוחיון חוות דעת והמלצות חיוביות מלקוחות שונים, יכולות בינאישיות גבוהות ובעיקר קשב ואמפטיה אינסופיים. הוא ילווה אתכם בכל שלבי התביעה בתחום תאונות העבודה ויבטיח שתקבלו את המגיע לכם. ובמילים אחרות – הוא יעבוד בשבילכם ויאפשר לכם להחלים בשקט.

ובטח תשמחו לדעת שהפגישה הראשונה שלו היא ללא כל התחייבות מצדכם. פנו אל עו”ד תאונות עבודה, מר אלדד אוחיון בטלפון 03-6180020, ברשתות החברתיות פייסבוק, גוגל פלוס וטוויטר או השאירו לו הודעה באתר האינטרנט וגלו דבר אחד – עורך דין תאונות עבודה מזן אחר. אז למה אתם מחכים?

מומחה ​​​​​​​מחפשים עו”ד תאונות עבודה?

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?