הטיפול הרפואי בכם היה לקוי? מה עושים לפני שפונים לעורך דין רשלנות רפואית?

הטיפול הרפואי בכם היה לקוי? מה עושים לפני שפונים לעורך דין רשלנות רפואית?

סבורים שהוענק לכם טיפול רפואי לקוי? מחפשים עורך דין רשלנות רפואית בתל אביב? עורך הדין אלדד אוחיון המתמחה בתחום נזקי גוף ודיני נזיקין מציין שהגשת תביעה בגין רשלנות רפואית איננה עניין פשוט כלל ועיקר, מאחר וההצלחה בתביעה וזכייה בפיצויים מותנית בהוכחה שהטיפול הרפואי שניתן למטופל היה בלתי סביר, וישנו קשר סיבתי בין הטיפול הרשלני לבין הנזק שנגרם למטופל.

עורך דין מומחה לרשלנות רפואית בישראל

באופן כללי, מומלץ להיוועץ בעורך דין רשלנות רפואית בכל מקרה שבו מתעורר החשד שהנזק נובע משיהוי באבחון של מחלה קשה, כישלון באבחון ממקום שבו כל רופא סביר אמור היה לאבחן את המחלה, חוסר התאמה ברור בין הטיפול המקובל במצבים רפואיים מסוימים לבין זה שניתן בפועל על ידי הרופא וכדומה.

חוק זכויות החולה: המוסד הרפואי מחויב למסור לידי המטופל את תיקו הרפואי

כדאי לפנות לייעוץ אצל עורך דין רשלנות רפואית גם במקרים שבהם מקוננת בכם תחושת בטן פנימית, או שמישהו מאנשי הצוות הרפואי הגניב לאוזניכם מידע כלשהו בנוגע לדבר מה בהליך הטיפולי שהיה בלתי תקין. על פי רוב, הייעוץ הראשוני במשרד עו”ד רשלנות רפואית כרוך בתשלום נמוך, היות ועיקר התשלום נגבה באחוזים משיעור הפיצוי שמקבלים עם סיום ההליך המשפטי.

עוה”ד אלדד אוחיון מסביר שניתן לבדוק אם אכן מדובר ברשלנות רפואית רק לאחר שהמטופל מקבל לידיו את התיק הרפואי שלו מהמוסד שבו טופל, ומדגיש שהמוסד הרפואי מחויב למסור למטופל על פי צורך ובתוך פרק זמן סביר את ההעתק של התיק הרפואי שלו, מתוקף חוק זכויות החולה שקובע חד משמעית שהתיק הרפואי שייך למטופל.

המלצה: לאסוף ולשמור כל תיעוד רפואי הקשור לתביעה

עוה”ד אלדד אוחיון מוסיף שבמקרים רבים עלול המוסד הרפואי לסרב למסור לחולה את תיקו הרפואי ו\או להערים קשיים, ובפרט כשישנו חשד לרשלנות רפואית. בנסיבות הללו, כדאי לערב עורך דין רשלנות רפואית להשגת תיעוד רפואי שעשוי להיות רלוונטי לתביעה.

ככלל, חשוב להקפיד ולאסוף כל תיעוד רפואי הקשור לתביעה, החל מבדיקות מעבדה ותוצאות, הפניות ודיאגנוזה של רופאים מומחים, ועד לחשבוניות הוצאות על תרופות, טיפולים, נסיעות וכדומה.

במידה ומחליטים בסופו של דבר להגיש כנגד המוסד הרפואי ו\או הרופא שנחשד במתן טיפול בלתי סביר, יש לוודא שמסתייעים בשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום נזקי גוף ודיני נזיקין, עם ידע רב, בקיאות וניסיון של שנים, מה שמקנה לו את היכולת להטיב להעריך את סיכוייו של התיק בזווית המשפטית והרפואית.

מומחה הטיפול הרפואי בכם היה לקוי? מה עושים לפני שפונים לעורך דין רשלנות רפואית?

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?