ההסתייעות בעו”ד ביטוח לאומי למיצוי מלוא הזכויות המגיעות על פי חוק

ההסתייעות בעו"ד ביטוח לאומי למיצוי מלוא הזכויות המגיעות על פי חוק

חלק לא מבוטל מהאנשים שפונים אל הביטוח הלאומי במטרה לקבל את הזכויות ו\או כספי הביטוח המגיעים להם על פי חוק ושאמורים לאפשר לחיות בכבוד בתקופות הקשות,נאלצים לעמוד בפני שוקת שבורה כשהמוסד שמתיימר לכאורה להגן עליהם- הוא זה שמונע מהם את אותן הזכויות שלמען קיומן הוקם מלכתחילה.

עורך הדין אלדד אוחיון מציין שבנסיבות הללו מומלץ להיוועץ בעו”ד ביטוח לאומי, היות וכל בעיה מול המוסד לביטוח לאומי דורשת טיפול בדרך שונה. ההסתייעות בשירותיו של עו”ד ביטוח לאומי עשויה, בין היתר, לכלול את ליווי הלקוח החל משלב הגשת התביעה ומינוי רופא מומחה שיבדוק את הלקוח ויעריך את נכותו טרם הוועדה, דרך ייצוג בוועדות הרפואיות והערכת שיעורי הנכות שנקבעו בוועדות של הביטוח הלאומי, וכלה בערעור על ההחלטה במידה והדבר נדרש.

הגשת תביעה מסודרת שכוללת את מרב המסמכים הרלוונטיים

במקרים שבהם עולה הצורך בהגשת תביעה, כדאי להיוועץ בעו”ד ביטוח לאומי עוד בטרם הגשתה, שכן עורך הדין יסייע בהגשת תביעה מסודרת שכוללת את מרב המסמכים הרלוונטיים, לרבות ניירת נלווית המפרטת את מכלול הבעיות הבריאותיות והתפקודיות של הלקוח.

לאחר שהתביעה מוגשת באופן מסודר והתובע מוזמן לדיון בפני הוועדה הרפואית, הוא מלווה בעורך הדין שמייצג אותו. עורך הדין אלדד אוחיון מוסיף ומדגיש ההסתייעות בשירותיו של עו”ד ביטוח לאומי הכרחית אף יותר כשהדבר נוגע להגשת ערר על החלטת הוועדה הרפואית או החלטת ועדת עררים. במקרה זה אין מנוס מהסתייעות בעורך הדין מנוסה לצורך הגשת ערר מנומק בסוגיה המשפטית וייצוג הלקוח בפני השופט או רשם בית הדין.

מעטפת רחבה של שירותים מקצועיים

עו”ד ביטוח לאומי מעניק מעטפת רחבה של שירותים מקצועיים ומטפל במגוון הטרוגני של תביעות מסוגים שונים, לרבות מקרים הנוגעים למחלות מקצוע או תאונות עבודה, תביעות לנכות כללית או גמלת ילד נכה, כמו גם מקרים של נפגעי פעולות איבה, קצבאות המגיעות לבני הגיל השלישי (קצבת שאירים, קצבת זקנה, קצבת ניידות, קצבת סיעוד וכן הלאה), קצבאות וזכויות הקשורות ללידה, אימהות וילדים ( שמירת הריון, מענק לידה, קצבת ילדים, מזונות וכדומה).

עורך הדין אלדד אוחיון מסביר שמגיעות זכויות רפואיות על פי דין גם למי שלוקה במחלה קשה כגון סרטן, ALS (ניוון שרירים), מחלת ריאות, פיברומיאלגיה, וכן טרשת נפוצה, סוכרת עם סיבוכים, אפילפסיה ומחלות קשות נוספות. בכל הסוגיות הללו, מוטב להיוועץ באיש מקצוע המתמחה בתחום הביטוח הלאומי, על מנת להבטיח את מיצוי מלוא הזכויות המגיעות לכם.

מומחה ההסתייעות בעו”ד ביטוח לאומי למיצוי מלוא הזכויות המגיעות על פי חוק

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?