האיש שנלחם עבורכם בבירוקרטיה הוא עו”ד ביטוח לאומי

האיש שנלחם עבורכם בבירוקרטיה הוא עו"ד ביטוח לאומי

אם אתם נדרשים להתמודד עם הבירוקרטיה של הביטוח הלאומי אולי תופתעו לדעת דבר אחד – אתם לא צריכים להתמודד איתה לבד ויש מי שעומד לצידכם ועובד בשבילכם. לאיש הזה קוראים עו”ד ביטוח לאומי והוא עושה הכל בשביל שתקבלו את מלוא זכויותיכם. אולי זה נשמע מפתיע, אבל עצם התשלום לביטוח לאומי לא מבטיח שתקבלו את המגיע לכם ברגע האמת. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות שעורך דין ביטוח לאומי הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

עו”ד ביטוח לאומי: הדרך שלכם לקבל את המגיע לכם

כולנו שמענו סיפורים על אנשים שנלחמו מול הבירוקרטיה של המוסד לביטוח לאומי והפסידו, אבל אתם יכולים להיות בצד הבטוח של המשוואה ולנצח את הביטוח הלאומי באופן פשוט – לרכוש את שירותיו של עורך שמתמחה בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי, הן לגבי כספים שמגיעים לכם והן לגבי כספים שנגבו מכם לכאורה שלא בצדק.

עו”ד ביטוח לאומי הוא לא עו”ד רגיל אלא עו”ד עם שליחות לעזור לאנשים במצוקה. אמנם עו”ד ביטוח לאומי השלים את לימודי המשפטים כמו חבריו לספסל הלימודים בפקולטה למשפטים, אבל עצם בחירתו להתמחות בדיני נזיקין ולסייע מול הביטוח הלאומי מוכיחה דבר אחד – שהוא גם בן אדם ולא רק עורך דין.

תביעה מול המוסד לביטוח לאומי: הסיפור שאינו נגמר

לצערנו תביעות רבות מול המוסד לביטוח לאומי נמשכות שנים וגוזלות זמן, כסף ואנרגיה כך שהן אולי סיפור שאינו נגמר אבל בהחלט סיפור מתיש ומייגע. גם כאן עורך דין שמתמחה בביטוח הלאומי יכול לסייע בצורה פשוטה – הוא לוקח את ענייני התביעה לידיו וחוסך מכם את כל הבירוקרטיה.

עם זאת, יש לבחור בעורך דין בעל נסיון, ידע ומומחיות בתחום הביטוח הלאומי כי גם בתחום הזה יש טובים יותר וטובים פחות. למזלכם מצאנו את הטוב ביותר בתחום הזה – עו”ד אלדד אוחיון שהוא בראש ובראשונה בן אדם. הוא מקיים פגישות ייעוץ ללא התחייבות, מלווה את לקוחותיו באופן צמוד לכל אורך הדרך ועושה הכל כדי שתקבלו פצויים מקסימליים. ועל כך נאמר – עו”ד ביטוח לאומי הכי טוב שיש.

מומחה האיש שנלחם עבורכם בבירוקרטיה הוא עו”ד ביטוח לאומי

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?