מעורבות עו”ד תאונות דרכים

מעורבות עו"ד תאונות דרכים

ישנם מקרים רבים שבהם נדרשים שירותיו של עו”ד תאונות דרכים, אבל לא תמיד אנחנו יודעים מהם. ישנם מקרים שהצורך לפנות לקבלת שירותים של עו”ד תאונות דרכים מאד ברורים. בכל מקרה של ספק, מומלץ לפנות לייעוץ אצל עו”ד תאונות דרכים, לקבל את חוות דעתו, ובמידת הצורך, לשכור את שירותיו המקצועיים והמיומנים.

מתי אתם יכולים לפנות אל עו”ד תאונות דרכים?

למשל, מקרה שבו רכב אחד התנגש ברכב אחר, דריסה של הולך רגל בשוגג, נהג שהתפרץ לצומת באור אדום וגרם לתאונת דרכים, אדם שפרץ לכביש וכתוצאה מכך, נגרמה תאונה שרשרת וכדומה. עם זאת, הפנייה אל עו”ד תאונות דרכים יכולה להתקיים גם במקרים נרחבים יותר, מכיוון שהחוק מעניק פירוט רחב ביותר להגדרה של “תאונות דרכים”.
במקרים של תאונות דרכים, יש חשיבות רבה לקבל את שירותיו של עו”ד תאונות דרכים מקצועי, מיומן ובעל ניסיון רב בתחומו. במקרים רבים של תאונות דרכים, יש פציעות, פגיעות בנפש ומקרים של פגיעה בנפש ורכוש חמורים, שמחייבים עו”ד תאונות דרכים בעל רקע משפטי רב בתחומו.
גם במקרים שאין בהם פגיעות פיזיות, לפעמים לנהגים המעורבים בתאונות, יידרש קו הגנה מיוחד מידי עו”ד המתמחה בנושא של תאונות דרכים

מומחה מעורבות עו”ד תאונות דרכים

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?