עורך דין ביטוח לאומי נכות כללית

עו"ד נכות ביטוח לאומי

עורך דין ביטוח לאומי נכות כללית – עו”ד ביטוח לאומי נכות וקצבאות, מהו פיצוי ביטוח לאומי נכות עו”ד אלדד מסביר על הנושא.  חשוב לבחור עורך דין נכות ביטוח לאומי מנוסה ובעל מיומנות ויכולת התמודדות מול ביטוח לאומי. איך לבחור עו”ד נכות ביטוח לאומי

עורך דין ביטוח לאומי נכות כללית

עו"ד ביטוח לאומי נכות
עורך דין ביטוח לאומי נכות כללית

עו”ד ביטוח לאומי נכות על מה נחשב נכה – במידה וישנו לרות או מום בין אם מלידה ובין אם ממצב של כתוצאה מתאונה או מחלה שחלה בה אדם. הרבה אנשים מגיעים למצב בו עליהם להיעזר בקצבת נכות על מנת לעמוד בקושי היום יומי שהם חווים ומתנהלים כמו כתוצאה ממצבם הגופני או הנפשי.

ישנו נטל גדול כשמדובר על מצב לא רגיל, לדוגמה כאשר אדם שהיה עד כה בריא לחלוטין ולפתע עליו להתמודד עם שינויים כל כך קיצוניים וחסרי תקדים במצבו הרפואי, במדינה בעקבות התמיכה הרבה בערכים הסוציאליים יכולה להעניק פיצוי כמו גם קצבת נכות על מנת להקל על מצבים קשים אלו. על מנת לדרוש הקלות אלו ולקבל אותן יש מספר תנאים ודרכים שחשוב לדייק בהם בדרך לבקשת הפיצוי או הקצבה.

עו”ד ביטוח לאומי נכות על קצבה

עו”ד ביטוח לאומי נכות אלדד אוחיון -מהי קצבת נכות כללית? קצבה זו לרוב ניתנת כאשר האדם לוקה בנכות שכלית נפשית או גופנית וקשה עד כדי כך שאינה מאפשר לאותו אדם להשתכר ולפרנס את עצמו. האם יכולת ההשתכרות של אותו נכה הצטמצמה בחמישים אחוז ומעלה ביחס לזמן שקדם לאותה פגיעה? ישנם תנאים שעליהם להתקיים על מנת לקבל הגדרת נכות כללית. מידע על – תאונת דרכים בעבודה

גם עורכי דין נזיקים הטובים ביותר זקוקים לניסיון והכרה עם ביטוח לאומי על מנת להצליח מול ביטוח לאומי, ולו רק בגלל הבירוקרטיה הנדרשת. אלדד אוחיון עו”ד ביטוח לאומי נכות ותאונות ניסיון של שנים בהובלת התחום – יש להכיר כי גובה הקצבה משתנה בהתאם למצב הרפואי, לדוגמה לא פעם יקבל הנפגע קצבה אך יגיש בגשה להעלות אותה לאחר התדרדרות במצבו הרפואי. על מנת לבדוק ולקבוע את גובה הקצבה יבדק מצבו הרפואי של אותו תובע, ואת רמת תפקודו אי כושר, ואי יכולתו לעבוד ולתפקד במשק הבית. ישנן ארבע 4 דרגות של אי כושר ולפי הדרגה כך תקבע הקצבה והסכום אותו יקבל תובע הנכות.

עו"ד נכות ביטוח לאומי
עורך דין נכות ביטוח לאומי

הרבה שואלים האם יש תוספות לקצבת הנכות בהקשר של משפחה שיש לכלכל ולא רק את התובע עצמו.  כאשר נכה נמצא במצב כלכלי קשה והיינו נמצא זכאי לקצבה והוא גר במשק בית עם ילדים קטנים או אנשים התלויים בו כמקור לפרנסה שלהם, ישנה אפשרות לקבל תוספת לקצבה שמטרתה תהיה לסייע לאותו נכה להצליח לדאוג ולכלכל את בני משפחתו שלא יהיו במחסור.

לדוגמה נקבע כי במידה והנכה נשוי ובן זוגו לא מייצר הכנסה של מעל ל- 6,014 ש”ח לשני ילדיו הראשונים, אז יהיה אותו נכה בעל זכאות לקבלת תוספות כתוצאה מהתלות המשפחתית בו למקור פרנסה. לעומת זאת במידה וישנם מקורות הכנסה נוספים בהם נעזר הנכה, למשל נדל”ן, נכסים המכניסים שכירות, תיקי השקעות,  דמי מזונות וכדומה, אשר דרכם מקבל עזרה ותמיכה כלכלית גם במצבו הרפואי כיום, הסכום אשר נכנס לתובע יקוזז מתוספות התלות המגיעות לו, או יבוטלו לגמרי, תלוי בסכום הנכנס אליו ממקורות חיצוניים אלו.

עורך דין נכות ביטוח לאומי – מתי לפנות אל עו”ד נכות ביטוח לאומי

רשלנות רפואית בלידה עורכי דין שונים מעורכי דין ביטוח לאומי.. שימו לב שעורך הדין שבחרתם בעל הניסיון הנדרש. במידה ולנכה אשר נמצא זכאי לקבל את קצבתו ישנם מקורות הכנסה אחרים נוספים אשר גורעים מהצורך לעזרה כלכלית ומפחתים מן ההכרח לקבל את הסיוע  למען פרנסתם של בני משפחתו, גם הסכום הקבוע שהיה אמור להיכנס לזכותו יקוזז כנגד תוספת התלויים. למרות שכל מקרה לגופו וחשוב לבחון היטב את התיק הספציפי שלך, ישנם נקודות כלליות שיש להכיר.

עורך דין ביטוח לאומי נכות כללית
עורכי דין נכות ביטוח לאומי

לדוגמה עקרת בית המבקשת קצבת תלויים אינה יכולה לקבל קצבה של נכות בעבור בן הזוג שלה, אך תהיה רשאית לקבל תוספת בעבור ילדיה. אם אתם לקראת תהליך של הגשת בקשה לקצבת נכות זה הזמן הטוב ביותר לפנות אל עורך דין ביטוח לאומי נכות ככלית ועדיף מוקדם. במידה ולא פניתם אל  עורך דין ביטוח לאומי נכות כללית והתחלתם את התהליך לבד חבל, וזאת מפני שעם עו”ד ביטוח לאומי נכות וקצבאות ינתנו בצורה טובה יותר ומהירה יותר, אך אם זהו המצב פנו בהקדם אל עורך דין ביטוח לאומי שיכוון אתכם להמשך הדרך. עו”ד נכות ביטוח לאומי איכותי יעשה את ההבדל כולו בין קבלת אישור לבקשה או סירוב

עורך דין ביטוח לאומי נכות כללית | עו”ד ביטוח לאומי נכות | ביטוח לאומי נכות עו”ד |  עורך דין נכות ביטוח לאומי | עו”ד נכות ביטוח לאומי

מומחה עורך דין ביטוח לאומי נכות כללית

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?