עורך דין תאונות דרכים – כדי למצות את המקסימום

עורך דין תאונות דרכים – כדי למצות את המקסימום

אף אחד אינו מאחל לעצמו להיקלע לתאונת דרכים. אנחנו שומעים השכם והערב על החוקים ועל ההגבלות השונות שנועדו כולם להילחם בתופעה שלמרבה הצער גובה בכל שנה קורבנות רבים. כולנו מקווים שלא להגיע למצב כזה. אך אם בכל זאת קרה ומצאנו את עצמנו מעורבים כפוגעים או כנפגעים, חשוב לדעת שיש לנו זכויות. על מנת לממש אותם, כדאי לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין תאונות דרכים.

אדם שמוצא את עצמו בזירה של תאונת דרכים, הן כפוגע והן כנפגע עשוי לאבד לגמרי את העשתונות. גם אם הוא לא נפגע ממש. עדיין ישנה הבהלה הרבה מכל מה שאירע כאשר במקרים רבים קשה לו להתעשת ולפעול באופן שקול והגיוני.

חשוב לזכור ולדעת שדווקא הרגעים הראשונים לאחר התאונה, זהו הזמן הטוב ביותר לאסוף את כל הפרטים שיוכלו אחר כך לסייע בבירור הגורמים לתאונה כמו גם בזכויות של כל אחד מהמעורבים.

תאונת דרכים בדרך לעבודה

כאשר עובד נקלע אל תאונת דרכים בדרך לעבודתו, ישנם מצבים אשר בהם הוא יהיה זכאי לפיצויים מטעם מקום העבודה. כמובן שיהיה עליו להוכיח כי הוא אכן עובד באותו מקום והוא היה בדרך לעבודה, הפיצויים הללו עשויים לסייע לו רבות בהתמודדות עם הפגיעה.

פנייה לעורך דין תאונות דרכים היא הכתובת הנכונה

כאשר אתם מחפשים ‏עורך דין תאונת דרכים תוכלו להיעזר בסיועו המקצועי של עו”ד לעניני נזיקין. הוא למעשה הכתובת בכל מה שקשור לנזקים שנוצרו בעקבות התאונה. לא תמיד יהיה לכם קל להוכיח את הנזקים אשר מהם אתם סובלים ותידרש ממכם בהחלט סבלנות רבה.

אך חושב לדעת כי למרות שמדובר בתהליך שהוא ארוך, עדיין שווה להתאזר בסבלנות ולהתקדם בכל שלב עם כל הסבלנות והעקביות הנדרשים.

הסיוע של עורך דין הופכת להיות קריטית ממש כאשר קשה להוכיח את העניין המשפטי. אם הפנייה תיעשה אל עורך הדין שאכן מכיר היטב את תחום על כל פרטיו וסעיפיו, ניתן יהיה להבטיח כי אכן תהיינה תוצאות טובות והתובע יוכל לקבל את כל מה שמגיע לו על פי חוק.

מומחה עורך דין תאונות דרכים – כדי למצות את המקסימום

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?