עורכי דין לתאונות דרכים

עורכי דין לתאונות דרכים

עורכי דין לתאונות דרכים

עורכי דין לתאונות דרכים בעל הניסיון הנדרש מכירים את כל הדרכים להגן על הזכויות שלכם. עורכי דין תאונות דרכים ומידע בכל הקשור בכך. למה חשוב במצבי תאונות דרכים עורכי דין וותיקים?

עורכי דין תאונות דרכים
עורכי דין לתאונות דרכים

במדינת ישראל אנו עדים מידי יום לאין ספור תאונות דרכים, בדרך כלל שומעים באמצעי התקשורת השונים על תאונות דרכים קטלניות שלצערנו מסתיימות בצורה טרגית. אולם ברוב המקרים תאונות דרכים מסתיימות או בפגיעה ברכוש, כלומר פגיעה ברכב או ברכוש אחר כתוצאה מאותה תאונה או במקרים אחרים בהם ישנה פגיעה בגוף, וכמובן מקרים שבהם ישנה פגיעה הן ברכוש והן בגוף.

תאונת דרכים בדרך לעבודה – במקרים רבים נפגעי תאונות הדרכים לא מודעים כלל לעובדה שיש להם זכויות כתוצאה מאותה תאונת דרכים , על כן חשוב לשאול את השאלה מה היא בעצם תאונת דרכים?

מקובל בדרך כלל לחשוב שתאונת דרכים היא אך ורק דריסה של אדם על ידי כלי רכב או פגיעה של כלי רכב בכלי רכב, אולם ישנם עוד המון מקרים שבהם אנשים נחשבים כנפגעי תאונת דרכים כמו במקרים של אדם שנסע ברכב כנוסע ולא כנהג ונפגע אזי גם הוא מוגדר כנפגע תאונת דרכים או נוסע שנפל בתוך אוטובוס גם כן מוגדר כנפגע תאונת דרכים, על כן מומלץ לפנות לעורך דין תאונות דרכים בכדי לקבל את הייעוץ המתאים.

תאונת דרכים עורכי דין
תאונות דרכים עורכי דין

כיצד מחושבים פיצויים בתאונת דרכים – במקרים רבים אנשים לא יודעים איך נכון להתנהל ומה הם הזכויות המגיעות לנפגעי תאונות דרכים, עורך דין תאונות דרכים שצבר ניסיון רב בתחום יידע להאיר את עיניכם בכל המגיע ובכול ההשלכות העתידיות עליהן כלל לא חשבתם, ישנם מקרים משולבים בהם אדם היה בדרכו לעבודה או מהעבודה ונקלע לתאונות דרכים, במקרים כאלה יש לו זכויות כפולות הן מביטוח הלאומי כנפגע תאונת עבודה והן מביטוח הרכב כנפגע תאונת דרכים.

עורך דין תאונות דרכים אלדד אוחיון לשירותכם

עורך דין תאונות דרכים אלדד אוחיון נחשב כאחד מטובי עורכי הדין בתחום, עו”ד נזיקין אוחיון רכש ניסיון רב בייצוג של שלל לקוחות מכול גווני האוכלוסייה, לעורך דין אוחיון ידע ויכולת מקצועית לייצג ולהגן משפטית גם על הנפגעים וגם על הפוגעים, שכאמור גם להם מגיעה הגנה משפטית הוגנת.

עורך דין תאונות דרכים אלדד אוחיון ידריך וייצג אתכם נאמנה, באחריות מלאה ובמקצועיות לאורך כל הדרך.

עשרות אלפי אנשים במדינה מוצאים עצמם פגועים כל שנה מתאונות דרכים. כתוצאה מתאונות אלה נגרמות פגיעות בינוניות וקשות לרוב אך גם פגיעות קלות. בכל מצב בו מעורבים בתאונה מסוג זה זקוקים לשירותי עורכי דין תאונות דרכים בעל הניסיון הנדרש להגיע אל מיצוי זכויות הנפגע.

תאונות דרכים עורכי דין

עורכי דין לתאונות דרכים
עורכי דין תאונות דרכים

כשמדובר על משפחות במדינת ישראל לרוב ניתן לראות כי בכל בית יש רכב ואף שני רכבין וכך לרוב מניידים בישראל ממקום למקום. בעקבות כך הסיכויים של אדם להיות מעורב בתאונת דרכים גבוהים ביותר. לעתים אין זה באשמת הנפגע כלל ולכן גם כאשר נוהגים כחוק ושומרים על הבטיחות עלולים להיות מעורבים או להיפגע מתאונת דרכים שלא באשמתך. עורכי דין לתאונות דרכים דאוגים לטפל בכל תיק לפי מצבו החוקי הספציפי ועל פי פגיעתו של המעורב בתאונה. חשוב לזכור שגם כאשר מדובר בפגיעה קלה חשוב לתת על כך את הדעת כמו גם בפגיעה בינונית או קשה, או במצבים קשים בהם התאונה הובילה למוות.

עורכי דין תאונות דרכים

עורכי דין תאונות דרכים – מי שנפגע מתאונת דרכים יהיה זכאי לפיצוי מחברות הביטוח על פי חוק, עורכי דין לתאונות דרכים יוכלו במקרים מסוימים להביא לקבלת פיצוי מביטוח לאומי בהתאם  לפגיעה ולחומרתה ולדרגת הנכות במידה ויש. במידה ואתם פגועים מתאונה וסובלים מפציעה או נכות כתוצאה ממנה, יש חשיבות גבוהה לפניה מוקדמת אל עורכי דין לתאונות דרכים וזאת מפני שבהתקשרות עם עורכי דין תאונות דרכים עורכי דין תאונות דרכים תוכלו לקבל הסבר על מצבכם והכוונה כבר בשלב הראשוני. כאשר דוחים צעדים של התמודדות עם פגיעת תאונות דרכים עורכי דין מוצאים עצמם בהליך מורכב יותר וארוך יותר

למידע בנושא תאונת עבודה כנסו לקישור – הכל על עו”ד תאונת עבודה

עורכי דין לתאונות דרכים | עורכי דין תאונות דרכים | תאונות דרכים עורכי דין

מומחה עורכי דין לתאונות דרכים

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?