עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

החוק מגדיר במדויק מה כלול בעבודה של עורך דין ביטוח לאומי באר שבע או בכל מישהו אחר המייצג לקוח מול הביטוח הלאומי. עורך דין ביטוח לאומי מומלץ הוא כזה המלווה את התביעה מתחילתה ועד סופה. כמו כן עורך דין ביטוח לאומי המלצות ושקיפות מול הלקוח. קראו על עורך דין ביטוח לאומי בצפון ובמקומות נוספים בארץ.

עורך דין ביטוח לאומי באר שבע למה הוא מחויב

עורך דין ביטוח לאומי באר שבע מטפל בתביעות מול הביטוח הלאומי. החוק מתיר לחברות למיצוי זכויות, ליועצי מס, לרואי חשבון, לעורך דין נזקי גוף וכן לעורך דין ביטוח לאומי בצפון או בכל רחבי הארץ לייצג ולטפל בתביעה מול המוסד לביטוח לאומי. המייצג דואג לזכויות הלקוח אך במקרים רבים תוך התעלמות מזכויות הלקוח, כגון שהמייצג גובה שכר טרחה גבוה מדי עבור השירות שהוא נותן. לכן אנו ממליצים לא לשכור שירותים של מייצג מול הביטוח הלאומי ללא הסכם התקשרות שיפרט את הזכויות והחובות שהמייצג מחויב אליהן כלפי הלקוח.

עורך דין ביטוח לאומי באר שבע
עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

האם חייבים עורך דין ביטוח לאומי מומלץ

אנו מביאים מניסיוננו כמשרד עורך דין ביטוח לאומי המלצות לגבי הסכם ההתקשרות מול עורך דין ביטוח לאומי מומלץ או כל מייצג אחר שנבחר על ידכם. קודם כל חשוב שתדעו כי אתם יכולים לקבל ייעוץ חינם לפני פגישה עם וועדות רפואיות על ידי מרכז ‘יד מכוונת’. כמו כן, ניתן לקבל סיוע משפטי חינם על ידי לשכת הסיוע המשפטי שבמשרד המשפטים להגשת ערעור על החלטה של הוועדה הרפואית בבית הדין לעבודה ואין צורך בהכרח בעזרה של עורך דין ביטוח לאומי באר שבע לצורך כך.

עורך דין ביטוח לאומי מומלץ
עורך דין ביטוח לאומי מומלץ

עורך דין ביטוח לאומי המלצות לגבי מה כלול בטיפול בתביעה

מבחינת החוק עורך דין ביטוח לאומי בצפון יכול לייצג בתביעת קצבאות של נכות כללית, של תאונות עבודה, ניידות, שירותים מיוחדים, ילד נכה, פוליו, גזזת, שיקום ותגמול למתנדבים. לפי החוק אם הוגשו מספר תביעות הקשורות כולם לאותו מקרה יכול עורך דין ביטוח לאומי המלצות לגבות שכר טרחה כאילו מדובר בתיק אחד, ולא על כל מקרה בנפרד. על פי החוק, טיפול בתביעה נחשב כל דבר המסייע בהגשת התביעה וכל הנובע ממנה או קשור אליה. גם חוות דעת של עורך דין ביטוח לאומי באר שבע נכלל בתוך הטיפול לגבי גביית שכר טרחה. כמו כן, ייצוג עורך דין ביטוח לאומי מומלץ בפני הוועדה הרפואית או וועדת הערר גם היא כלולה במסגרת הטיפול בתביעה. וכמוהם גם ייצוג של עורך דין ביטוח לאומי המלצות בוועדות הרפואיות של משרד הבריאות.

עורך דין ביטוח לאומי המלצות
עורך דין ביטוח לאומי המלצות

עורך דין ביטוח לאומי בצפון

עורך דין ביטוח לאומי בצפון מטפל גם בתביעה בתום תקופה אשר נקבעה כאי כושר או נכות זמנית. וכן ייצוג בבית הדין לעבודה והיוון קצבת הנכות מעבודה. כמו כן, עורך דין ביטוח לאומי באר שבע מטפל בתביעה לקצבאות נכות בעקבות החמרה במצב הרפואי ובתביעה של מעבר מילד נכה לנכות כללית. לגבי שני הנושאים האחרונים (החמרה במצב רפואי ומעבר מילד לנכות כללית) הטיפול נחשב לתיק נפרד ועורך דין ביטוח לאומי מומלץ יכול לגבות עליהם מחדש. מה לא נחשב טיפול בתביעה של ביטוח לאומי: ייצוג בתביעה לקבלת קצבה רטרואקטיבית (אם מדובר בתקופה של יותר מ-12 חודשים). וכן ערעור על החלטה של ועדת מומחים בגזזת. כמו כן ייצוג בבית הדין לעבודה להכרה בפציעה כתאונת עבודה לא תיחשב כטיפול בתביעה מול הביטוח הלאומי (במקרים שביטוח לאומי דחה את התביעה מסיבות לא טכניות). לייעוץ מפורט פנו אלינו בלינק ‘צור קשר’ או בטלפון.

עורך דין ביטוח לאומי בצפון
עורך דין ביטוח לאומי בצפון

מאת: עורך דין ביטוח לאומי ועורך דין לרשלנות רפואית במשרדנו

מומחה עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?