עורך דין נזקי גוף

עורך דין נזקי גוף

כמשרד עורך דין נזקי גוף בחיפה ובמקומות נוספים בארץ אנו מטפלים בתביעות של תאונות עבודה ותאונות דרכים כולל תאונת אופנוע נזקי גוף מחיר סביר והוגן. קראו על תאונת אופנוע נזקי גוף וכל מה שמסביב.

מאת: עורך דין לרשלנות רפואית במשרדנו

במה מטפל עורך דין נזקי גוף

עורך דין נזקי גוף מטפל במקרים של תאונות דרכים ותאונות עבודה אשר גרמו לפציעה קלה או קשה. הנפגע בתאונה צריך להתרגל לאורח חיים של סבל לאורך חודשים ושנים או אפילו לאורך שארית החיים. בין אם מדובר בתאונת רכב ובין אם מדובר בתאונת אופנוע נזקי גוף הם נזקים שחייבים לקבל עליהם פיצוי נאות. אולם בתאונת אופנוע נזקי גוף מחיר עלול להיות מעט יותר יקר משום שאופנוע הוא מועד לפורענות.

עורך דין נזקי גוף
עורך דין נזקי גוף

תאונת אופנוע נזקי גוף הם יותר מצויים

עורך דין נזקי גוף בחיפה מגיש תביעת נזיקין על אובדן ימי עבודה ובמקרים חמורים עורך דין נזקי גוף יגיש תביעה על אובדן כושר עבודה. משרדנו נותן דגש על השגת פיצוי הולם וראוי שיפצה על עוגמת הנפש. בתאונת אופנוע נזקי גוף הם מצויים ולכן רבים מהתיקים שאנו מנהלים קשורים במישרין או בעקיפין בתאונת אופנוע נזקי גוף מחיר. אך כמשרד עורך דין נזקי גוף בחיפה אנו מטפלים בכל סוגי התאונות. כמשרד עורך דין נזקי גוף אנו מטפלים בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי, מול חברות ביטוח ועוד. ובנוסף לעיסוק בתאונת עבודה מה מגיע לי, וכן תאונות רכב ותאונת אופנוע נזקי גוף אנו קשורים גם לתחומים אחרים, כגון רשלנות רפואית וכדומה. אנו מטפלים בתאונות דרכים בין בנזקי גוף מתאונות רכב ובין בתאונת אופנוע נזקי גוף מחיר סביר והוגן. כמו כן אנו מטפלים בנזקי גוף של תאונות עבודה, בנזקי גוף של תאונות במרחב הציבורי, בנזקי גוף של תאונות תלמידים וכאמור, גם ברשלנות רפואית.

תאונת אופנוע נזקי גוף
תאונת אופנוע נזקי גוף

תאונת אופנוע נזקי גוף מחיר

כמשרד עורך דין נזקי גוף בחיפה אנו מובילים בתביעות נגד חברות ביטוח. תביעת נזקי גוף היא תביעת פיצוי על נזק שנגרם לגוף של הניזוק. בתביעות אלו המטרה היא להשיג פיצוי הולם שיאפשר לניזוק לתפקד במצב הקרוב ביותר למה שהיה לפני התאונה, או אם הדבר אפשרי, לסייע לו להתרפא ולהגיע למצבו לפני התאונה. אנו עובדים במידת הצורך בשיתוף פעולה עם גורמים רפואיים על מנת להשיג חוות דעת באשר למצבו הרפואי של הניזוק, וכדי לדעת האם נגרמה לו נכות חמורה ומה חומרתה. ישנם שני סוגי נכות, יש נכות רפואית ויש נכות תפקודית. הנכות הרפואית קובעת את אחוזי הנכות של הנפגע בהתאם למחלה ממנה הוא סובל, לפי סעיפים קבועים בחוק. הסעיפים לא קשורים לגיל, מין או מקצוע.

תאונת אופנוע נזקי גוף מחיר
תאונת אופנוע נזקי גוף מחיר

משרד עורך דין נזקי גוף בחיפה שמשיג פיצוי מרבי

נכות תפקודית מתייחסת לנתונים ספציפיים של האדם, בהתאם למקצועו ולחומרת הפגיעה, נכות זו נקבעת על ידי בית המשפט. בין היתר נבדקת כשירותו לחזור כרגע לעבודתו הקבועה או לחילופין האם הוא יוכל לחזור לעבודה אחרת על ידי הסבת מקצוע והכשרה מתאימה. לפני שניגשים לתביעת נזקי גוף מומלץ להגיע עם חוות דעת רפואית. כמו כן מומלץ להגיע עם רישום מדויק של התאונה כפי שנרשם כמה שיותר קרוב להתרחשות התאונה, רישום של צוות האמבולנס או רופא שטיפל ראשון בנפגע. כמשרד עורך דין נזקי גוף בכלל וכעורך דין ביטוח לאומי אנו ננחה אתכם ונשיג פיצוי מרבי.

עורך דין נזקי גוף בחיפה
עורך דין נזקי גוף בחיפה

מומחה עורך דין נזקי גוף

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?