עורך דין לרשלנות רפואית

עורך דין לרשלנות רפואית

כמשרד עורך דין לרשלנות רפואית אנו משתפים פעולה עם רופא מומחה לענייני רשלנות רפואית כדי להוכיח שאכן הייתה רשלנות רפואית. קראו בהרחבה במאמר הנוכחי, מתוך הידע שלנו כעורך דין ומגשר

עורך דין לרשלנות רפואית שעובד עם שליחות

כמשרד עורך דין לרשלנות רפואית אחת ממטרותינו היא להציב התרעה בפני רופאים המתרשלים בעבודתם או מתרשלים פוטנציאליים, ומעבר לכך יש את המטרה להוציא פיצוי כספי למי שנפגע מרשלנות רפואית. שגם זה בפני עצמו יכול להיות מטרה נעלה למשרד עורך דין לרשלנות רפואית בדיוק כמו ששואלים נפגעי תאונת עבודה מה מגיע לי. עוולת הרשלנות פירושה רשלנות שנגרמה עקב כך שהרופא או הצוות הרפואי לא פעלו באירוע הספציפי כמקובל בתחום הרפואה במקרים כגון אלו. או מצב הפוך – הרופא או הצוות הרפואי עשו פעולה אקטיבית לא מקובלת שגרמה לפגיעה. העומס הקיים היום בבתי החולים עלול לגרום לא פעם למקרים של רשלנות רפואית שגורמת לפגיעה חמורה או אפילו מוות חלילה. כמשרד עורך דין לרשלנות רפואית. נשמח להעמיד לשירות נפגעי רשלנות רפואית בלידה עורכי דין מומחים וכן בכל סוג של רשלנות רפואית.

עורך דין לרשלנות רפואית
עורך דין לרשלנות רפואית. צוות עם שליחות

בנושא רשלנות רפואית עורך דין טוב הוא עורך דין שמשיג פיצוי

מעבר להרתעה אנו נותנים לרשויות ולגופים המוסמכים תמונת מצב של רשלנות רפואית עורך דין מוסמך ומוכר. שכן לדעתנו על גורמי הרווחה והפיקוח להיחשף למצב ולנסות למגר את התופעה של רשלנות רפואית עורך דין יכול לשנות את המצב ולו במעט. אולם חשוב לנו להבהיר כי כל המטרות האלו הינם משניים. המטרות העיקריות במקרים של רשלנות רפואית עורך דין בתיקים אלו שואף לפצות את הנפגע על הסבל שנגרם לו כתוצאה מהטיפול הלא ראוי שקיבל. הן בפגיעה מתמשכת והן בפגיעה חמורה שהיו לה השלכות מרחיקות לכת על הנפגע ובני משפחתו. כגון שלא יכול היה להשתכר תקופה ממושכת עקב הפגיעה שנוצרה כתוצאה מהרשלנות, או שנגרם לנפגע נזק נפשי.

רשלנות רפואית עורך דין (2)
בענייני רשלנות רפואית עורך דין שיודע לקלוע למטרה

עורך דין לענייני רשלנות רפואית שמוציא את מרב הזכויות האפשריות

עבודתו של עורך דין לענייני רשלנות רפואית לא מסתכמת בכך שהוא משיג פיצוי חד פעמי ללקוחו, עורך דין לענייני רשלנות רפואית מקצועי ישאף לשקם את הנפגע ככל הניתן ולהחזיר אותו לאמונה ביכולותיו ולמעגל העבודה או להשיג פיצוי חודשי במידה והדבר לא אפשרי. לצורך כך הוא ינצל את כל הכלים החוקיים העומדים לרשותו על מנת להוציא את מרב הזכויות מכל הגופים הרלוונטיים, החל מהמוסד הרפואי שתחת סמכותו אירעה הרשלנות ועד לעורך דין לביטוח לאומי נכות כללית להוצאת זכאות לנכות, לשיקום מקצועי וכן הלאה כפי הצורך והאפשרי מבחינת מצבו הרפואי של נפגע הרשלנות.

עורך דין לענייני רשלנות רפואית
עורך דין לענייני רשלנות רפואית שמוציא בשבילכם את כל הזכויות

שיתוף פעולה של עורך דין רופא רשלנות רפואית נחוץ להוכחת רשלנות ופגיעה רפואית

אולם בל נשלה את עצמנו כי מדובר בעבודה משרדית של העברת טפסים ותו לא, עורך דין רופא רשלנות רפואית עובד קשה מאוד עד שמצליח להוכיח את הרשלנות ואת הפגיעה שבאה בעקבותיה. על אחת כמה וכמה אם ינסה אדם באופן עצמאי לתבוע על רשלנות רפואית הוא ייתקל בחומות בצורות. במקרה של רשלנות רפואית צריך להיות שיתוף פעולה הדוק של עורך דין רופא רשלנות רפואית, ולהוכיח שני דברים. 1. שהייתה רשלנות (ההוכחה היא בדרך כלל על ידי חוות דעת מקצועית אובייקטיבית, ולכן נחוץ שיתוף הפעולה בין עורך דין רופא רשלנות רפואית). 2. שהמטופל אכן נפגע כתוצאה מההתרשלות. בכל תיק של רשלנות רפואית נשמח לייצג אתכם נאמנה.

עורך דין רופא רשלנות רפואית (2)
עורך דין רופא רשלנות רפואית שיתוף פעולה שמביא הצלחה

 

 

 

 

 

 

מומחה עורך דין לרשלנות רפואית

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?