תאונת עבודה מה מגיע לי

תאונת עבודה מה מגיע לי

לכל המתעניינים לגבי תאונת עבודה מה מגיע לי על ימי מחלה ומי משלם ימי מחלה? כמשרד עורך דין ביטוח לאומי נכות כללית ועורך דין לענייני תאונת עבודה ניסינו לספק לכם תשובות:

עברתי תאונת עבודה מה מגיע לי?

רבים שעוברים תאונת עבודה מה מגיע לי – זו השאלה הראשונה שעולה להם בראש לאחר היציאה מההלם הראשוני. שכן את רוב הנפגעים זה תופס מן הסתם, כמו רובנו, תוך כדי שממהרים לעבודה/ לבית להמשיך את שגרת החיים, תאונה בלתי צפויה משבשת את כל התכניות, והגרוע מכול – היא מדאיגה מאוד את הנפגע בשל הביטחון התעסוקתי שלו שנפגע יחד אתו בתאונה. מה גם שמדובר בתאונה שאירעה במקום העבודה, וכשעובד פונה ואומר עברתי תאונת עבודה מה מגיע לי, הוא בעצם מאשים את הממונה עליו בעבודה ומבין שעליו לקבל פיצוי הולם. להלן השתדלנו לפרט את כל הזכויות המגיעות לנפגעי תאונת עבודה.

תאונת עבודה מה מגיע לי
אם את/ה נפגע/ת תאונת עבודה אל תחשוש/י לשאול מה מגיע לי

תאונת עבודה מי משלם ימי מחלה

והשאלה היא בתאונת עבודה מי משלם ימי מחלה או את שאר הפיצויים? בשאלה לגבי תאונת עבודה מי משלם ימי מחלה טמונה גם השאלה מה נחשב מחלה, האם רק אם העובד איבד את כשירותו לעבוד או גם כשנגרם נזק גופני מזערי יותר, וכמו כן כיצד מתייחסים לפגיעות נפשיות? בשורות הבאות ננסה לעשות סדר ולפרט הן את הפיצויים והן מי משלם אותם.

תאונת עבודה מי משלם ימי מחלה
תאונת עבודה מי משלם ימי מחלה

כמשרד עורך דין לענייני תאונת עבודה אנו מגישים בונוס חינם לגולשי האתר – פירוט זכויותיו של עובד שנפגע בעבודה

  • גם עובד שחלה במחלת מקצוע זכאי לפיצויי תאונת עבודה מהביטוח לנפגעי תאונות עבודה. וגם אם איבד חלק משכרו או הכנסתו בתקופה שלאחר הפגיעה.
  • אם נגרם נזק גופני או נפשי, גם אז יהיה העובד זכאי לפיצויי נפגעי תאונות העבודה מהביטוח הנ”ל.
  • נפגע תאונת עבודה זכאי לסיוע בשיקום מקצועי באמצעות ביטוח נפגעי עבודה.
  • המשך הטיפול הרפואי של נפגע תאונת עבודה לאחר שחרורו מאשפוז מסופק על ידי קופות החולים במימון מלא של המוסד לביטוח לאומי.
  • נפגע העבודה זכאי לקבל מקופת החולים שירותי סעד או החלמה ושיקום רפואי, כפי שמצבו הרפואי מאפשר.
  • אם איבד העובד את כושר העבודה הוא זכאי לקבל פיצוי המחושב החל מהיום הראשון שנעדר מהעבודה בשיעור של 75% ממשכורתו בשלושת החודשים האחרונים. (השיעור של 75% הוא לא בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם עורך דין לענייני תאונת עבודה מראש).
  • הזכאות היא למי שאינו יכול עקב הפגיעה, לחזור לעבודתו הקודמת או עבודה דומה ואשר זקוק לטיפול רפואי (גם בעניין זה כדאי מאוד להתייעץ עם עורך דין לענייני תאונת עבודה).
  • אם הנפגע נשאר נכה הוא יקבל מענק חד פעמי או קצבה חודשית לפי אחוזי הנכות שייקבעו לו על ידי המוסד לביטוח לאומי .
  • אדם שנפטר כתוצאה מתאונת עבודה יהיו ילדיו ובת זוגו שהיו תלויים בו כלכלית זכאים לקבל קצבה מהמוסד לביטוח לאומי.
עורך דין לענייני תאונת עבודה
עורך דין לענייני תאונת עבודה

מי מקבל פיצויי תאונת עבודה על ימי מחלה

כאמור ביטוח נפגעי עבודה משלם פיצויי תאונת עבודה על ימי מחלה. מי המבוטחים בביטוח נפגעי עבודה? כל מי שנמנה להלן מבוטח בביטוח נפגעי עבודה: עובדים שכירים, עובדים עצמאיים, מי שעובדים תחת חוק עבודת שירותי חירום, חברי כנסת, תושבי חוץ המועסקים אצל מעסיקים ישראליים, אסירים עובדים, נבחנים בשירות התעסוקה (בשעת הבחינה), מי שמשתלם בהכשרה מקצועית, מי שנמצא בשיקום מקצועי ועוד. כל אלה מקבלים פיצויי תאונת עבודה על ימי מחלה וכל שאר הזכויות המוקנות להם בחוק.  השאלה היא גם לגבי רשלנות רפואית בלידה עורכי דין נדרשים לענות האם זו תאונת עבודה של המיילד/ת. בכל שאלה תוכלו להתייעץ עמנו וליצור קשר דרך האתר או בטלפון.

בברכה

עורך דין רשלנות בלידה ותאונות עבודה

תאונת עבודה על ימי מחלה
תאונת עבודה על ימי מחלה

 

 

 

מומחה תאונת עבודה מה מגיע לי

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?